كانون پرورش فكری برای هفته كتاب كتاب نوش عرضه می كند

كانون پرورش فكری برای هفته كتاب كتاب نوش عرضه می كند

بلك بلاگ: هم زمان با بیست و ششمین دوره هفته كتاب، كودكان و نوجوانان به زبان ها و گویش های مختلف كشور و در قالب فیلم های كوتاه، كتاب های كانون پرورش فكری را به مخاطبان معرفی خواهند كرد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، «كتاب نوش» عنوان ویژه برنامه ای است كه در قالب فیلم های نهایت یك دقیقه ای با مشاركت كودكان و نوجوانان، ضمن معرفی زبان ها و گویش های مختلف كشور، كتاب و كتاب خوانی را ترویج خواهدنمود.
بر اساس این گزارش، جزیره هزار داستان، ماه مهربان، سلام من زمان هستم، سلام من صفر هستم، مجموعه جزیره بی پرنسیپ ها، مجموعه جدید حیوانات دانشمند، یك شعر بی طاقت، خوش به حال من، خشم قلمبه، آش بلوط، تولد سفید عنوان كتاب هایی است كه به مخاطبان معرفی خواهند شد. این كتاب ها در قالب شعر، داستان، كتاب علمی، كتاب طنز و... به معرفی ژانرهای مختلف برای مخاطبان باز خواهند پرداخت.
گفتنی است كه به همت اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، در بیشتر از ۱۰ فیلم كوتاه، مخاطبان با خاصیت های هر كتاب آشنا خواهند شد.
قرار است این فیلم های كوتاه ضمن نمایش در شبكه ی دوم سیمای جمهوری اسلامی، از طرف صفحه های رسمی و رسانه های مختلف كانون باز بازنشر شود.
گفتنی است همه ساله در این هفته كتاب خانه های كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در سراسر كشور برنامه های فرهنگی هنری متنوعی را به اجرا در می آورند. در این برنامه ها توجه به نیاز مخاطبان در شهرها و روستاهای دور، توجه به بافت های فرهنگی مختلف و اهدای كتاب یكی از اولویت های این نهاد است. امسال باز مقرر است در برنامه های بیست و ششمین دوره ی هفته ی كتاب بیشتر از ۱۰۰۰ كتاب خانه ی پستی، سیار و ثابت مشاركت كنند.

5.0 از 5
1397/08/21
18:28:27
4693
تگهای خبر: برنامه , داستان , رسانه , ژانر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲