مدرس مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی عنوان كرد

اندیشیدن به مكانیزم اصولی تبلیغات در حوزه مدولباس مهم و حیاتی می باشد

اندیشیدن به مكانیزم اصولی تبلیغات در حوزه مدولباس مهم و حیاتی می باشد

بلك بلاگ: سالار معینی كرمانشاهی، مدرس و مشاور حوزه برندینگ و مدیریت كسب وكار، اندیشیدن به مكانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس را یكی از اصول مهم و حیاتی دراین حوزه برشمرد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، سالار معینی كرمانشاهی، مدرس، مشاور و محقق حوزه برندینگ و دارای مدرك دكترای حرفه ای مدیریت كسب و كار است. وی در دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی و سه نوبت دو ساعته درباره مباحثی همچون تبلیغات پنهان، برندینگ در عصر حاضر و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی می پردازد.
او درباره نقش، اهمیت و لزوم این كارگاه ها اظهار نمود: البته آشنایی من با نیازهای مبرم حوزه مد و لباس در زمینه مدیریت كسب و كار در همان اولین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی شكل گرفت و دور نخست بیشتر درباره مبانی و اصول برند شدن در عرصه های گوناگون بخصوص هنر صنعت مد و لباس مطالبی را عنوان كردم.
این كارشناس مدیریت بازرگانی در ادامه خاطرنشان كرد: هر چند كه افراد با تمركز یافتن بر روی یك حرفه می توانند آینده شغلی خویش را تضمین كنند اما باید بپذیریم كه در شرایط كنونی، سوداگری مشتریان بسیار زیاد است و آنها این توانایی را دارند كه با تاكید بر قدرت مذاكره، سیستم دلخواه خویش را انتخاب كنند.
معینی كرمانشاهی با اشاره به ضرورت توجه جدی به امر تبلیغات در عرصه مد و لباس كشور بیان كرد: بحثی كه تمام كسب و كارها به آن نیاز دارد، معرفی و تبلیغ محصولات بوده و اینكه در عصر كنونی و با وجود پیشرفت انواع تكنولوژی های تبلیغاتی، اندیشیدن به مكانیزم اصولی تبلیغات از اهمیتی ویژه و حیاتی برخوردار می باشد.
او اضافه كرد: ما در این كارگاه ها به دوستان روش های تبلیغات را آموزش نمی دهیم بلكه به آنها سفارش می نماییم كه چگونه باید به تبلیغات مؤثر فكر كرد و با عنایت به اینكه مدیریت دارای دو متغیر زمان و مكان است، دغدغه ما در برپایی این كارگاه ها، افزایش توامندی افراد برای داشتن یك سیستم فكری و منطقی است.
این مدرس، مشاور و محقق تاكید كرد: تمامی فعالان عرصه مد و لباس باید با مبانی و نحوه ارزش آفرینی برند آشنا گردند و ما تلاش می نماییم در این كارگاه ها بر روی چرایی و مكانیزم آفرینش برند تمركز داشته باشیم.
معینی كرمانشاهی افزود: هر فردی در زمان خرید محصول باید به یك مكانیزم اصولی دست پیدا كند و لازم است افرادی كه دغدغه ساخت برند در حوزه مد كشور را دارند این نكته را بدانند كه از شكل گیری نیاز تا تحقق خرید از جانب مشتریان یك فرآیند است و طراحان و تولیدكنندگان محصولات باید با این فرآیند آشنا باشند.
او اظهار داشت: امروزه تحقیق و پژوهش در ارتباط با مدیریت كسب و كار در خیلی از دانشگاه های مطرح جهان تاكید و مباحثی علمی در این ارتباط عنوان می گردد و من هم قصد دارم در دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، به شكل آكادمیك درباره موضوعاتی همچون تبلیغات پنهان و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی بپردازم.
دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه ۹۷ در هتل پارسیان اوین برگزار می گردد.

5.0 از 5
1397/08/12
13:48:01
4288
تگهای خبر: رمان , فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴