معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ترامپ تهدیدی برای گردشگری نیست، گردشگری می تواند ایران را از بحران اقتصادی نجات دهد

ترامپ تهدیدی برای گردشگری نیست، گردشگری می تواند ایران را از بحران اقتصادی نجات دهد

بلك بلاگ: معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: ترامپ امكان دارد روی بنگاه های اقتصادی و تجاری اثر بگذارد، ولی بر سبك زندگی مردم و گردشگران نمی تواند تاثرگذار باشد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، حسین علی امیری در همایش سراسری سرمایه گذاران و هتل داران ایران كه در آستانه روز جهانی جهانگردی برگزار شد، اظهار نمود: گردشگری می تواند محور توسعه كشور باشد و ایران را از چالش های اقتصادی ای كه صهیونیست ها و آمریكایی ها بوجود آورده اند، نجات دهد.

او افزود: توجه داریم كه در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم. وزارت خزانه داری آمریكا هم اتاق جنگی ضد ایران طراحی نموده و در چند ماه گذشته از هیچ كوششی دریغ نكرده و تعداد نیروهای اعزامی خود به كشورهای منطقه را افزایش داده است. افسران اطلاعاتی این وزارتخانه در كشورهای اطراف ایران در نبرد اقتصادی با ما هستند. تعداد این نیروها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: آمریكا و صهیونیست ها از ارتباط كشورهایی كه با ما مراوده اقتصادی دارند، عبور كرده اند و مستقیم با كمپانی ها و بنگاه های اقتصادی وارد مذاكره شده اند. بطور قطع در چنین شرایطی صنعت گردشگری كه منبع تولید ثروت است می تواند ایران را از بحران اقتصادی نجات دهد.

امیری اظهار نمود: كارشناسان سازمان جهانی جهانگردی معتقدند، بحران ها شاید در حوزه های مختلف ركودی را تولید كنند ولی در گردشگری حتی اگر تهدیدی هم اتفاق افتد، این ركود دائمی نخواهد بود. چراكه توریست به دنبال پر كردن اوقات فراغت خود است و در شرایط بحران فقط مقصد خویش را تغییر می دهد نه این كه یك صنعت را مورد تهدید قرار دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در انتها سخنانش از هتلداران هم درخواست نمود، در چنین شرایطی به ارتقاء زیرساخت ها، پایین آوردن هزینه ها و آموزش نیروهای انسانی بپردازند و روی حمایت دولت در تهیه و تدوین لوایح حساب كنند.




1397/07/04
22:37:10
5.0 / 5
4739
تگهای خبر: همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳