نشست تخصصی رسانه و فرهنگ اهدای عضو برگزار می گردد

نشست تخصصی رسانه و فرهنگ اهدای عضو برگزار می گردد

بلك بلاگ: هم اندیشی تخصصی رسانه و فرهنگ اهدای عضو با حضور جمعی از كارشناسان سه شنبه هفته آینده در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار می گردد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، اهدای عضو بعنوان امری انسان دوستانه و حیات بخش، نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است. در این مسیر دولت، مردم، جامعه پزشكی و اهالی فرهنگ، و رسانه هر یك نقش تعیین كننده ای دارند. در این میان، رسانه ها و اصحاب رسانه می توانند با اطلاع رسانی درست، جامعه را به سطحی از آگاهی برسانند كه اهدای عضو را اهدای زندگی بدانند.
هم اندیشی تخصصی «رسانه و فرهنگ اهدای عضو» روز سه شنبه ۱۰ مهر ماه با حضور مسئولان انجمن اهدای عضو ایرانی ها و جمعی از متخصصان پیوند اعضا، در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار می گردد.
در این نشست محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد: لزوم ایفای نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ اهدای عضو، نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و ترغیب مردم به اهدای عضو، بررسی مسائل حقوقی و اخلاقی اهدای عضو و چالش ها و راهبردهای رسانه ها برای ترویج فرهنگ اهدای عضو.
سخنرانان هم اندیشی تخصصی «رسانه و فرهنگ اهدای عضو» عبارتند از: كتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، امید قبادی، نائب رئیس هیات مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان، سید مهدی مهدوی، متخصص پیوند قلب، ساناز دهقان، رئیس بخش پیوند عضو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مهدی شهبازی، مجری و كارشناس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها.
این نشست از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز سه شنبه ۱۰ مهرماه در محل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاكستان، كوچه دوم، پلاك ۱۱ برگزار می گردد و حضور در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

5.0 از 5
1397/07/03
14:19:05
4460
تگهای خبر: برنامه , رسانه , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳