ارشد نظامی آجا در گلستان عنوان كرد:

اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در گلستان

اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در گلستان

بلك بلاگ: گرگان - ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشكر ۳۰ گرگان از اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اطلاع داد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، امیر سرتیپ ۲ محمد غفاری ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه گلستان بخصوص برنامه های هفته دفاع مقدس استان اشاره نمود و اظهار داشت: مسئولیت برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با ارتش است و در این راستا كمیته های تخصصی تشكیل شده اند.
غفاری اضافه كرد: برنامه های مختلفی در سطح استان پیش بینی كردیم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی تلاش كردیم سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس را به بهترین شكل گرامی بداریم.
وی از برگزاری رژه باشكوه نیروهای مسلح با عنوان «نمایش قدرت و وحدت نیروهای مسلح» در استان اطلاع داد و اضافه كرد: رژه باصلابت نیروهای مسلح در شهرستان های گرگان، آزادشهر و گنبدكاووس برگزار می گردد.
ارشد نظامی آجا در گلستان با اشاره به اینكه روز بازگشایی مدارس برنامه گرامیداشت «جوان، تولید علم و فناوری» را داریم، اظهار داشت: در روز اول مهر فرماندهان زمان جنگ بعنوان سفیران هفته دفاع مقدس به مدارس اعزام خواهند شد.
غفاری برگزاری صبحگاه مشترك، دیدار با خانواده های معظم شهدای نیروهای مسلح، محفل انس با قرآن، مسابقات دوومیدانی، تیراندازی با سلاح كلت، برپایی ایستگاه صلواتی در نماز جمعه، ویزیت مجانی نمازگزاران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام نمود.
با اتحاد و همدلی از تحریم ها عبور می كنیم
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشكر ۳۰ گرگان در ادامه با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار نمود: تقارن هفته دفاع مقدس و محرم فرصت خوبی است به جهت اینكه بیشتر به مجاهدت رزمندگان نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخته شود این فرهنگ باید در میان نسل جوان ترویج و تبیین شود.
غفاری با اشاره به حساسیت شرایط كنونی كشور گقت: با عنایت به شرایطی كه در كشور حكمفرماست به خصوص پس از خروج آمریكا از برجام، اتاق فكر آمریكا سه راهبرد را برای مقابله با ایران در نظر گرفتند كه تشدید تحریم ها، تشكیل ائتلاف جهانی بر ضد ایران و دامن زدن به شكاف های داخلی مهمترین آنهاست.
وی با اشاره به اینكه باید از فرصت ها برای تقویت وحدت و همدلی استفاده نماییم، خاطرنشان كرد: با اتحاد و همدلی بهتر می توان بر مشكلات فائق شد.
غفاری در انتها گقت: امسال تلاش داریم كه هفته دفاع مقدس را با اقتدار بیشتر و تلاش مجدانه در سایه همدلی و همنوایی نیروهای مسلح و مردم برگزار نماییم.

5.0 از 5
1397/06/29
12:17:26
3941
تگهای خبر: برنامه , رسانه , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱