ستاد كل نیروهای مسلح در بیانیه ای تأكید كرد؛

دفاع مقدس الگویی بارز برای مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن است

دفاع مقدس الگویی بارز برای مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن است

بلك بلاگ: ستاد كل نیروهای مسلح خاطرنشان كرد: ۸ سال دفاع جانانه و مقاومت نستوه ملت ایران، به الگویی بارز برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان این ملت تبدیل گشته است.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، ستاد كل نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه ای، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تقارن آغاز هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را یادآور روزهای حماسه و ایثار رزمندگان اسلام با تأسی به فرهنگ ناب و عظیم عاشورا دانست.
در این بیانیه آمده است:
«فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی مقطع تاریخی جنگ تحمیلی ۸ ساله قدرت های استكباری ضد انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بازخوانی و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.
بدون شك آحاد رزمندگان غیور و جان بر كف ایران اسلامی با الهام از آموزه های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع)، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواستار را رمز پیروزی و سربلندی می دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی «هیهات من الذله» امام حسین (ع) جانانه مقاومت كردند و در این راه، حماسه های بزرگ خلق كردند.
دفاع مقدس یكی از صحنه های سترگ و همچون رخدادها و رویدادهای غرورانگیز و افتخارآمیزی است كه بازنگری و تبیین شكوهمندی، ایثارگری ها و حماسه های بی شمار آن برای آحاد جامعه و بخصوص نیروهای مسلح كشور می تواند معنادار و الگویی جهت بخش باشد.
۸ سال دفاع جانانه و مقاومت نستوه ملت ایران و كسب پیروزی های بی شمار در این رخداد دفاعی در برابر دنیای استكبار به مزدوری صدام حسین ملعون، حاصل وحدت، یكدلی، اعتماد به نفس و اراده آهنین جان بركفان ارتش حزب الله و رزمندگان كفرستیز سپاه اسلام و بسیج مردمی در سایه رهنمودها و رهبری های داهیانه بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد كه به الگویی بارز برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان این ملت تبدیل گشته است.
دفاع مقدس، نه تنها الگوی مقاومت ملت ایران بلكه با نفوذ به فراسوی مرزها، تبلوری منطقه ای و فرامنطقه ای یافته و دستاوردها و بركات اعجاب آور خویش را در صحنه بیداری اسلامی و انقلاب های مردمی ضد آمریكایی و ضد صهیونیستی و مقاومت مردمی ملت ها در یمن ـ سوریه و لبنان و فلسطین آشكار تولید كرده است و با ابطال افسانه شكست ناپذیری نظام سلطه و به چالش كشیدن ترفندها و طرح های خائنانه برخی دولت های سرسپرده و مرتجع منطقه در حال تبدیل شدن به یك فرهنگ و مقاومت جهانی است.
در شرایطی كه استكبار جهانی با تمام نیرو و دسیسه ها و توطئه های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه ای وسیع و گسترده ای را بر ضد كشورمان به راه انداخته است، ملت قدرشناس و با بصیرت ایران اسلامی با تأسی به روزهای سخت دفاع مقدس كه با تمام وجود فرزندان خویش را در جبهه های حق ضد باطل یاری می رساندند، می توانند در كمك به مسئولان نظام نقشه های شوم آمریكای جنایتكار را به یأس و شكست تبدیل سازند.
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و در حالیكه تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین مقدس شاهد ۴۰ سال شكوفایی و عزت و اقتدار ایران اسلامی است، به ملت شریف اطمینان می دهیم با جهاد خستگی ناپذیر، خلاقانه و نوآورانه فرزندان ملت در نیروهای مسلح در عرصه های گوناگون و مورد نیاز كشور، سیلی محكم دیگری به دشمن خواهیم زد و در دستیابی به موقعیت ممتاز بین المللی موفق خواهیم شد.
نیروهای مسلح با بهره گیری از تجارب پرارزش و موفقیت های حیرت آور ۸ ساله دفاع مقدس و با اتكا به رهنمودهای حكیمانه فرماندهی معظم كل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) پیش رفته و با روحیه و تفكر جهادی و انقلابی، روز به روز، بر قدرت و اقتدار دفاعی و نیل به فناوری های مدرن راهبردی همچون گذشته را افزایش خواهند داد.
ستاد كل نیروهای مسلح در انتها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ۸ سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن آرمان مقدس شهیدان و بزرگداشت فداكاری ها و ازخودگذشتگی های ایثارگران صبور و سربلند و تجلیل از مقام شامخ خانواده های این عزیزان را رسالتی مقدس و وظیفه ای پرارزش می داند كه اهتمام به آن بركات بی شماری برای انقلاب و كشور دارد.
رئیس مركز ارتباطات و تبلیغات دفاعی
سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سامینی»

5.0 از 5
1397/06/26
13:59:52
4227
تگهای خبر: رسانه , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳