توسط دبیرخانه رویداد اعلام شد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کتاب کودک ونوجوان

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کتاب کودک ونوجوان

بلک بلاگ: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در اولین جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان طبق اعلام دبیرخانه این رویداد تا 31خرداد تمدید گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مهلت ارسال آثار جهت شرکت در اولین جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ تمدید گردید. جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان انجام می شود. این جشنواره یک سال در سطح ملی و بین المللی و سال دیگر در سطح بین المللی انجام خواهد شد.
کتاب های کودک و نوجوان نقش به سزایی در توسعه فرهنگی و تربیتی جامعه دارند. آنها علاوه بر این که ابزاری برای آموزش و یادگیری هستند، به عنوان پلی برای منتقل کردن ارزش ها، باورها، و سبک زندگی ایرانی اسلامی به نسل آینده عمل می کنند. این کتاب ها می توانند باتوجه به محتوا و عناوینی که ارائه می دهند، به تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی نوجوانان و کودکان کمک کنند و در تربیت آنها نقش مؤثری داشته باشند.
از تمامی ناشران، نویسندگان، شاعران، پژوهشگران و تصویرگران محترم دعوت می شود، آثار خودرا به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
شرایط شرکت در جشنواره عبارتند از:
۱. آثار باید در سال ۱۴۰۲ انتشار یافته باشند.
۲. تمامی آثار باید با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یافته و در سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت شده باشند.
۳. هر مؤلف / ناشر مجاز است هر تعداد اثر انتشار یافته در بازه زمانی جشنواره را ارسال نماید.
۴. بررسی و داوری آثار در حوزه های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان، شعر و نثر ادبی، کلیات، پژوهش و تصویرگری صورت می گیرد.
آثار ارسالی توسط داوران جشنواره مورد بررسی قرار خواهند گرفت و بالاترین آنها به عنوان برنده های جایزه در مهرماه سال ۱۴۰۳ معرفی شده و علاوه بر جایزه نقدی، لوح یادبود و نشان جشنواره را دریافت خواهند کرد. در بخش اصلی نیز آثار باید تألیفی و به زبان فارسی باشد. همین طور آثاری که در سالهای قبل با عنوانی دیگر یا توسط ناشری دیگر به چاپ رسیده یا بصورت گزیده آثار قبلی باشد، داوری نمی گردد. دبیرخانه آثار رسیده به دبیرخانه را در روند داوری بررسی خواهدنمود.
ناشران، شاعران، نویسندگان، پژوهشگران و تصویرگران جهت شرکت در این جشنواره می توانند بعد از تکمیل نسخه فیزیکی فرم بارگذاری شده در نشانی ketab.ir/ketabkodak نسخه ای از آثار خودرا به آدرس خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال نمایند و یا به آدرس ketab.ir مراجعه کنند.

0.0 از 5
1403/03/21
13:38:44
371
تگهای خبر: جایزه , جشنواره , داستان , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳