اخبار نمایشگاه كتاب؛

حضور انتشارات سرو با ۱۱۳ عنوان در نمایشگاه کتاب

حضور انتشارات سرو با ۱۱۳ عنوان در نمایشگاه کتاب

بلک بلاگ: مدیر انتشارات سرو گفت این ناشر با بیش از 113 عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می کند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو اظهار داشت: انتشارات سرو وابسته به باغ موزه دفاع مقدس با بیش از ۱۱۳ عنوان کتاب در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می کند که از این میان ۷۲ عنوان در بخش حضوری و ۱۱۳ عنوان در بخش مجازی عرضه می شوند.
وی اضافه کرد: از میان ۷۲ عنوان کتاب، ۴۷ عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ های جدید انتشارات سرو بشمار می رود که انتهای سال ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ انتشار یافته اند و مقرر است برخی از این کتاب ها با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی شود.
مدیر انتشارات سرو در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نشر سرو در عرصه های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همچون پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۲۳ غرفه ۵۴۴) نمایشگاه امسال حضور دارد.
سلیمی اظهار داشت: تازه های نشر سرو بمنظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و افزایش قدرت خرید علاقه مندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای افرادی که در طول سال بصورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی می شود.

1403/02/17
13:44:47
0.0 / 5
104
تگهای خبر: خرید , داستان , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳