با عنوان تصویر ذهنی نوجوانان از بدن ؛

سیزدهمین نشست گفتگومحور بچه های رستا

سیزدهمین نشست گفتگومحور بچه های رستا

بلک بلاگ: سیزدهمین نشست گفتگو محور بچه های رستا با عنوان تصویر ذهنی نوجوانان از بدن چهارشنبه 29 فروردین در فرهنگسرای اشراق انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، سیزدهمین نشست گفتگو محور «بچه های رستا» با عنوان «تصویر ذهنی نوجوانان از بدن» و با هدف ارائه راهکارهای عملی برای افزایش عزت نفس چهارشنبه ۲۹ فروردین در فرهنگسرای اشراق انجام می شود.
در این جلسه عزت نفس و رابطه آن با تصویر ذهنی نوجوانان از بدن خود و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی در گروههای مختلف خصوصاً نوجوانان مورد بحث قرار می گیرد.
همچنین دو فیلم کوتاه «رفیق» و «جادوی رسانه و بدن شما» به نمایش در می آیند و حامد خیاط به نقد و بررسی این دو فیلم می پردازد.
سلسله نشست های «بچه های رستا» در مناسبت های مختلف با انتخاب محورهای محتوایی متنوع برگزار می گردد که تا حالا ۱۲ دوره از این جلسه ها با موضوعات مختلف تشکیل شده و در امتداد تشکیل باشگاه مخاطبان نوجوان فرهنگسرا، توسط نوجوانان طراحی و با مشارکت، راهبری و نظارت فرهنگسرا درحال برگزاری است.
سیزدهمین نشست «بچه های رستا» چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۹ تا ۲۲ با حضور نوجوانان در فرهنگسرای اشراق به آدرس تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه انجام می شود.


منبع:

1403/01/28
09:00:20
0.0 / 5
92
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , طراحی , فرهنگسرا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳