شرافت خبر داد؛

مهلت جشنواره شعر فارسی رضوی تمدید گردید

مهلت جشنواره شعر فارسی رضوی تمدید گردید

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ فروردین اطلاع داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، محمدجواد شرافت دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ فروردین اطلاع داد.
وی اضافه کرد: سال قبل در قسمت شعر کلاسیک و شعر نو آثار بسیار خوبی دریافت شد اما در قسمت ترانه متاسفانه توفیق آنچنانی یافت نشد. در همین راستا اولین جلسه تخصصی برگزار شده با مبحث ترانه های رضوی، ظرفیت ها و ظرافت ها در قم با حضور علاقه مندان و سخنان عبدالجبار کاکایی همراه شد.
دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی اضافه کرد: سال جاری با عنایت به درخواست شاعران در قسمت شعر فارسی مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین تمدید شده است. سال قبل در یکی از حسینیه های قدیمی کرمان محفل شعر خوانی با حضور مردم برگزار شد که استقبال خوب از آن مراسم تلنگری برای اجرای چنین برنامه هایی شد. از همین رو سال جاری در ۶ شهر مشهد، قم، شیراز، رشت، کرمان و تهران محافلی مردمی با همکاری هیات های مذهبی شهر اتفاق خواهد افتاد.
شرافت در انتها اظهار داشت: تلاش شده از برگزاری محافل شعرخوانی به شکل تخصصی فاصله گرفته شود تا در دهه کرامت این اتفاق را در مجامع مردمی رقم بزنیم.

1403/01/18
16:17:13
0.0 / 5
132
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵