سردار شیخی مطرح كرد؛

برملا شدن شعارهای توخالی استکبار خروجی انقلاب اسلامی بود

برملا شدن شعارهای توخالی استکبار خروجی انقلاب اسلامی بود

به گزارش بلک بلاگ، جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: برملا شدن شعارهای توخالی استکبار از خروجی های انقلاب اسلامی بود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» امروز یکشنبه ۲۰ اسفند با حضور سردار علی اصغر محسن شیخی جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تعدادی از معاونین و مدیران مجموعه در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید.
سردار شیخی در شروع این مراسم اظهار داشت: امروز انتقال ارزش ها و معارف دفاع مقدس به نسل جوان یکی از وظیفه های خطیر و مهم بازماندگان و یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس است. یکی از نعمت های بزرگ الهی بر ملت ما دوران ۸ سال دفاع مقدس بود که اگر ما بخواهیم قدر و ارزش این نعمت بزرگ الهی را بشماریم. ناتوان خواهیم بود اما بر همه ما ضروری است با یادآوری و بازگوکردن این نعم الهی در حد وسع و توان خودمان، این معارف پرارزش را به نسل نوجوان و جوان امروزی منتقل نماییم.
جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هم اکنون جنگ ما، جنگ ترکیبی است که جنگ دل هاست. این بسیار شدیدتر و اثرگذارتر از جنگ نظامی است. دنیای استکبار یک گرز سه پهلو بود که حقوق بشر، آزادی و دموکراسی پهلوهای آن هستند. جبهه استکبار آن گرز را بر سر کشورهای مختلف می کوبید که چرا این سه مورد را رعایت نمی کنید. با این وجود یکی از خروجی های انقلاب اسلامی برملا شدن شعارهای توخالی آنها بود.
در پایان این مراسم از علی علی زاده گماری برگزیده بخش پادکست، پژمان صالحی و ریحانه نائینی محمد برگزیدگان بخش خاطرات و یدالله احمدی برگزیده بخش عکس نوشت تجلیل به عمل آمد و هدایایی به آنها اهدا شد.

1402/12/21
09:00:48
0.0 / 5
193
تگهای خبر: جشنواره , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵