بهادری جهرمی مطرح كرد؛

دنیای غرب تلاش می کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند

دنیای غرب تلاش می کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، سخنگوی دولت در نمایشگاه رسانه های کشور اظهار داشت: دنیای غرب تلاش می کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور در نشست آزاد با جوانان و دانشجویان، در رابطه با آینده ایران اظهار داشت: بها دادن به دانش آموزان یعنی ظرفیت سازی برای کشور، تا هم محیطی برای بروز استعدادهای جوانان و نوجوانان فراهم نماییم هم این استعدادها را شناسایی و بهره برداری نماییم.

وی ادامه داد: در نگاه سنتی فکر می کردند می توانند آینده را پیشبینی کنند اما نگاه نوین و آینده ساز اینست که آینده را باید ساخت، راه ها را پیشبینی نمی نماییم بلکه می سازیم. امروز نه تنها دولتمردان ایران اسلامی بلکه جوانان و نوجوانان و نخبگان به این فهم جامع و قوی رسیده اند که آینده ساختنی است. پس از گذر از گام اول انقلاب مردم به این نتیجه رسیده اند که دیگری برای آنها آینده ای نمی سازد.
سخنگوی دولت در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کشوری که روزی شرق و غرب روبه رویش ایستادند امروز همان کشورها از حضور ایران در فضا می هراسند. کشورهای غربی اذعان دارند که آینده در فضا است و ما در این آینده چین، روسیه و ایران را بعنوان رقیب می بینیم. زمانیکه مانند هشت سال دفاع مقدس، آینده را بسازیم، از برکات مادی و معنوی آن برخوردار خواهیم شد. آینده ای که غربی ها برایمان بسازند، آینده ای با تورم بالا و رشد اقتصادی پایین خواهد بود.
بهادری جهرمی افزود: جوان و نوجوان نخبه ایرانی وقتی می بیند دولت مردی کلید حل مسائل را در آن سوی آب ها جست وجو می کند، او هم به دنبال رفتن به خارج از ایران خواهد بود. اگر می خواهیم آینده کشورمان را خودمان بسازیم باید آنرا به واسطه مشارکت در انتخابات انتخاب نماییم. امروز دنیای غرب تلاش می کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند و کسی که اعتماد به ساختن آینده خوب ندارد نمی تواند حرکت مفیدی در جهت پیشرفت کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در گذشته ما هم در صنعت هم در منازل مشکل کمبود انرژی داشتیم اما امروزه در افزایش تخصیص انرژی، دولت خیلی خوب عمل کرده است. همه مسائل برطرف نشده است اما برطرف شدنی است. این دولت اراده کرده گام به گام همه مشکلات روی زمین مانده و اجرا نشده را اجرا نماید و طرح های نیمه تمام مانده را تمام کند. برای بانکهای ناتراز برنامه اصلاحی داریم و تک تک بانکها رصد خواهند شد و اگر اقدام مؤثری نداشته باشند تسهیلات به آنها تعلق نخواهد گرفت و همان گونه که مسائل گام به گام حل خواهد شد در حوزه بانکی هم با اصلاح زیرساخت ها شروع کردیم و پیش خواهیم رفت.
سخنگوی دولت در انتها اظهار داشت: دولت معطل غرب و شرق نمانده و در اوج جنگ هایی که در دنیا رخ می دهد نرخ دلار هنوز دوبرابر افزایش نیافته است. دشمن با تحریم ها تلاش می کند هرجوری که می تواند در مقابل ایران بایستد و مردم را ناامید کند.


منبع:

1402/12/01
11:06:19
0.0 / 5
380
تگهای خبر: برنامه , رسانه , رمان , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳