توسط ستاد اجرایی رویداد؛

اعلام ضوابط واگذاری غرفه در نمایشگاه رسانه های ایران

اعلام ضوابط واگذاری غرفه در نمایشگاه رسانه های ایران

بلک بلاگ: ضوابط واگذاری غرفه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران توسط ستاد اجرائی این رویداد اعلام گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ستاد اجرائی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران بمنظور بهبود کیفیت فضای نمایشگاهی در چهارچوب نظام نامه نمایشگاه، تغییراتی در سازه های غرفه ای این نمایشگاه نسبت به ادوار گذشته اعمال کرده که شامل فراهم آوردن امکاناتی برای غرفه های پیش ساز و آماده نصب در کوتاهترین زمان امکان دارد.
این غرفه ها از امکاناتی نظیر پارتیشن نمایشگاهی، میز و صندلی، روشنایی و کتیبه برخوردار می باشند و هزینه نهایی آن برای غرفه ها (۳۰۰ هزار تومان هزینه اجاره و ۲۰۰ هزار تومان هزینه غرفه سازی در هر متر مربع به شرح زیر است:
غرفه ۱۲ متری؛ ۶ میلیون تومان
غرفه ۲۴ متری؛ ۱۲ میلیون تومان
غرفه ۴۸ متری؛ ۲۴ میلیون تومان
غرفه ۶۰ متری؛ ۳۰ میلیون تومان
غرفه ۹۶ متری؛ ۴۸ میلیون تومان
چنانچه شرکت کنندگان مایل به ارتقای بصری غرفه های خود باشند، بجای مبلغ ۲۰۰ هزار تومان با پرداخت ۷۰۰ هزار تومان در هر متر مربع، می توانند غرفه ای مطابق تصویر در اختیار داشته باشند که این مورد بطورکامل اختیاری است.
متقاضیان غرفه های ۶۰ و ۹۶ متری می توانند از غرفه های خودساز اختصاصی نیز بهره گیرند که در این صورت فقط مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع پرداخت می کنند.
غرفه های پیش ساخته، بعد از پرداخت هزینه آن و انجام جانمایی الکترونیک در هفته آتی، توسط ستاد اجرائی نمایشگاه ساخته و تحویل خواهد شد.
غرفه خودساز توسط مشارکت کننده با رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز ستاد برگزاری نمایشگاه و مصلی امام خمینی (ره) طراحی و ایجاد می شود و نیازمند ملاحظه دقیق زمان ساخت است.
مدت زمان ساخت غرفه های خودساز از ساعت ۱۶ جمعه ۲۷ بهمن تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۸ بهمن در نظر گرفته شده است.

1402/11/16
18:45:45
0.0 / 5
271
تگهای خبر: رسانه , شركت , طراحی , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴