خونویی خبر داد؛

طرح کتاب ها سکوت را شکستند در کتابخانه های شهرداری

طرح کتاب ها سکوت را شکستند در کتابخانه های شهرداری

به گزارش بلک بلاگ، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری طرح کتاب ها سکوت را شکستند در کتابخانه های این سازمان اطلاع داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، حمیدرضا جعفر خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری طرح «کتاب ها سکوت را شکستند» در کتابخانه های این سازمان اطلاع داد و اظهار داشت: این برنامه همزمان با روز «غزه» و با هدف شکل گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتب تاریخی برگزار می گردد. با عنایت به اتفاقاتی که در غزه شاهد آن هستیم، آشنایی نوجوانان با تحولات تاریخی، بخصوص تاریخ معاصر، باعث نگاه دقیق تاریخی به پدیده های درحال وقوع خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دعوت از نویسندگان برای حضور در برنامه اشاره نمود و اضافه کرد: میهمانان این برنامه، اعضای باشگاه ۱۰۰ تایی ها و اعضای فعال کتابخانه ها و نوجوانان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب های تاریخی می پردازند.
خونویی در مورد نحوه برگزاری این طرح اظهار داشت: انتخاب قالب و روش اجرای برنامه با عنایت به امکانات، اقتضائات و شرایط فرهنگی هر منطقه و با مشارکت و اجرای نوجوانان در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
این برنامه ۲۳ تا ۳۰ دی در کتابخانه های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می گردد.


منبع:

1402/10/21
15:06:58
0.0 / 5
211
تگهای خبر: برنامه , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱