سردار سلامی:

قدرت اسراییل با سرعت و شتاب درحال نزول است

قدرت اسراییل با سرعت و شتاب درحال نزول است

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، فرمانده کل سپاه اظهار داشت: اسراییل با سرعت و شتاب درحال نزول قدرت است و نمی تواند با یک ارتش خسته، فرسوده، ناامید و ناتوان باریکه غزه را اداره کند و بزودی کم خواهد آورد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، سردار حسین سلامی پس از ظهر امروز چهارشنبه در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور که در آبادان برگزار گردید، بیان کرد: ما در جست وجوی ساخت یک ایران اسلامی قوی هستیم و باور داریم این امر محقق شده اما بدنبال پیشرفت های بیشتر و همه جانبه هستیم.
وی اضافه کرد: رشد یافتگی، مقتدر، توانا، مطهر، معنوی، پیشرفته و مدرن، متمدن، سربلند، مستقل، امیدوار، غنی و مقاوم از صفات ایران اسلامی قوی است که به یاری آفریدگار بیش از پیش در ایران ظهور پیدا خواهدنمود.
سردار سلامی با اعلان اینکه هر ملتی برمبنای عناصری دارای یک شخصیت می شود، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی منشأ اقتدار و آرمان بوده و هستند.
فرمانده کل سپاه افزود: ما به رهبری رهبر معظم انقلاب توانستیم تهدیدات جهانی گسترده و مؤثرتر از جنگ تحمیلی مثل تحریم جهانی و تهاجم فرهنگی را شکست دهیم.
سردار سلامی اظهار داشت: اگر دفاع مقدس نبود، روح مقاومت و پیشرفت در جامعه ما رشد نمی کرد و این بزرگترین دانشگاه برای ما بود.
فرمانده کل سپاه افزود: اگر ضعیف باشیم بی گمان استکبار بر ما هجوم خواهد آورد، در حقیقت ما ایستادگی و مقاومت را از دفاع مقدس آموخته ایم.
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: دفاع مقدس حادثه ای نبود که در یک گوشه از زمان متوقف شود، رویدادی که امروز جلوه کامل آنرا در یمن، لبنان، سوریه و فلسطین به زیباترین شکل می بینیم، امروز غزه شکوه یک عظمت دردناک است.
سردار سلامی با اعلان اینکه مقاومت فلسطین در شروع راه است، اضافه کرد: هم اکنون اهالی غزه فرمول شکست اسرائیل را تمرین و تجربه کرده اند و هر روز دامنه کار آنها قوی تر می شود.
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: اسرائیل با سرعت و شتاب درحال نزول قدرت است و نمی تواند با یک ارتش خسته، فرسوده، ناامید و ناتوان باریکه غزه را اداره کند و به زودی کم خواهد آورد.
وی اشاره کرد: مقامات رژیم صهیونیستی فاقد تعادل راهبردی ذهنی هستند، برای اینکه جنگ فقط اجرای آتش نیست و مردم غزه سرشار از ایمان هستند همانگونه که یک کودک با مقاومتش در این باریکه به آسانی اسرائیل را تحقیر می کند.
سرلشکر سلامی اضافه کرد: جوانان ما باید هوشیار باشند، یک لحظه غفلت سبب نفوذ دشمن می شود. عنصر دیگری که به تکوین یک ملت کمک می نماید، تفکر در رویدادها و وقایع تاریخی است؛ راهیان نور یکی از این عناصر است چه راهیان نور، چه راهیان پیشرفت، چه راهیان مکتب همه نقطه مرکزی استقامت ما است.
وی ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری را از اولویت های برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد اظهار داشت: موضوع راهیان نور تفریح و تفنن نیست بلکه آشنایی با یک عظمت ناشناخته، بی حد و گنجینه باارزش مقاومت است که یک ملت مقاوم را ایستاده نگه داشته است.

1402/09/29
20:48:44
0.0 / 5
261
تگهای خبر: رمان , فرهنگی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲