تا ۱۵ دی ماه؛

برگزاری ششمین جشنواره شعر طنز امضای کری تضمین است

برگزاری ششمین جشنواره شعر طنز امضای کری تضمین است

به گزارش بلک بلاگ، ششمین جشنواره شعر طنز امضای کری تضمین است در روزهای سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق در ۱۵ دی برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ششمین جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است» در روزهای سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق برگزار می گردد و شاعران می توانند آثار خویش را با موضوعات جشنواره و مبحث بخش ویژه آن تا ۱۵ دیماه به دبیرخانه جشنواره «امضای کری تضمین است» ارسال نمایند.
این جشنواره هر سال با موضوع هایی حول محور غرب زدگی برگزار می گردد. موضوعات ویژه سال جاری این جشنواره هم عبارتند از طناب پوسیده آمریکا (برای اکراین و دیگر نواحی)، آزادی بیان به سبک غربی، نظم نوین جهانی و فرهنگ مصرف گرایی.
همچنین بخش ویژه این جشنواره سال جاری با نام «جاش خوب نمی شه!» با محوریت حرکت مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی برگزار می گردد.
در ادامه و بعد از داوری آثار، برگزیدگان این جشنواره معرفی شده و به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه کمپوت گلابی و لوح تقدیر اهدا می شود. همینطور از ۵ برگزیده شایسته تقدیر هم تقدیر به عمل خواهد آمد.
علاقمندان می توانند آثار خویش را تا ۱۵ دیماه به همراه تصویر کارت ملی و مشخصات کامل به نشانی پست الکترونیک [email protected] یا شناسه @emzayekerry در پیام رسان های بله، ایتا، روبیکا و تلگرام ارسال نمایند.


منبع:

1402/09/08
09:37:11
0.0 / 5
222
تگهای خبر: تلگرام , جشنواره , روزنامه , طنز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲