همزمان با هفته كتاب انجام می شود؛

ویژه برنامه اهدای کتاب در فرهنگسرای عطار

ویژه برنامه اهدای کتاب در فرهنگسرای عطار

بلک بلاگ: همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه اهدای کتاب توسط فرهنگسرای عطار نیشابوری انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه اهدای کتاب برای ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط فرهنگسرای عطار نیشابوری انجام می شود.
خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران فرهنگسرای عطار نیشابوری با مشارکت و همکاری کتابخانه های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای چندمین سال متوالی در نظر دارد با شعار «آینده خواندنی است» کتابخانه های مناطق محروم و کم برخوردار حومه شهر تهران را با مشارکت کودکان و نوجوانان شهر تهران در ویژه برنامه کتابخانتو بساز تجهیز کند.
وی اضافه کرد: خیلی از کودکان و نوجوانان اهل مطالعه در طول سال تلاش می کنند با مراجعه به کتابخانه های شهر تهران، کتاب های بدون استفاده یا خوانده شده خودرا به دست کودکان و نوجوانان دیگر برسانند که از این نعمت محروم اما درعین حال مشتاق خواندن هستند. در همین راستا خیلی از همین کودکان و نوجوانان مشتاق کتابخوانی، کتاب های خوانده شده و بدون استفاده و سالم خودرا اهدا می کنند، سپس این کتاب های ارزشمند، دسته بندی شده و به کتابخانه های مناطق محروم حومه شهر تهران اهدا تا کتابخانه های این مناطق تجهیز شود.
رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری اظهار داشت: کودکان و نوجوانان تهرانی می توانند به دو شیوه در این نذر فرهنگی شرکت نمایند. اول این که به کتابخانه فرهنگسراهای مستقر در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه و اهدای کتاب شود دوم این که دوم این که دوستداران کتاب مانند ناشرین، فرهیختگان، نویسندگان و … در صورت اهدای تعداد بالای کتاب می توانند نام و نام خانوادگی، تعداد کتاب های اهدایی و نشانی خودرا به شماره ۵۵۷۱۸۱۴۳ اطلاع تا همکاران کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معرفی نامه جهت دریافت کتاب ها مراجعه کنند.
مهدی پور در آخر اظهار داشت: از همه دوستداران مخاطبین کتاب های کودک و نوجوان دعوت می شود از ۲۴ تا ۱۵ آذر با اهدای کتاب های مازاد خود در این امر خداپسندانه شرکت کرده و سفیر فرهنگ و دانایی در شهر تهران باشند.
علاقمندان جهت شرکت در این نذر فرهنگی می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی مراجعه کنند.


منبع:

1402/08/24
15:40:32
0.0 / 5
193
تگهای خبر: برنامه , شركت , فرهنگسرا , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳