مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

ظرفیت مطلوبی برای ترویج کتابخوانی در روستاهای خوزستان وجود دارد

ظرفیت مطلوبی برای ترویج کتابخوانی در روستاهای خوزستان وجود دارد

به گزارش بلک بلاگ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: در حوزه ترویج کتابخوانی در روستاهای استان ظرفیت مطلوبی وجود دارد و طرح های خلاقانه ای در عرصه کتاب پدیدار شده است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مجید منادی بامداد امروز شنبه در نشست هماهنگی نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب روستای ساریه دشت آزادگان اظهار داشت: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، برای روستای برگزیده در بلند مدت، هویت فرهنگی شاخصی تعیین می کند و کارهای فرهنگی خصوصاً در عرصه ترویج، می تواند مؤلفه های بومی و فرهنگی اصالت داری را برای روستاها بوجود آورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در حوزه ترویج کتابخوانی در روستاهای استان ظرفیت مطلوبی وجود دارد و طرح های خلاقانه ای در عرصه کتاب پدیدار شده است.
وی با اعلان اینکه جشنواره روستاها و عشایر می تواند لطمه های اجتماعی روستاها را کم کند. اشاره کرد: از این که روستاهای خوزستان در چند دوره گذشته، موفق شدند در ردیف روستاهای برگزیده کشوری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب قرار بگیرند، بسیار خوشحال هستیم.
منادی افزود: برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، پیوند اولیه با کتاب برای علاقه مندان است و برگزاری رویدادهای ترویجی کتابخوانی جرقه اولیه را در ذهن بچه ها روشن کرد؛ بدین سبب رویدادهای کتابخوانی هرچه جذاب تر و قوی تر باشند به همان نسبت، ذوق بیشتری برای مخاطب به وجود می آورد.

1402/08/21
09:10:41
0.0 / 5
194
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲