فرماندار دشت آزادگان:

روستاهای دشت آزادگان ترویج کننده فرهنگ کتاب باشند

روستاهای دشت آزادگان ترویج کننده فرهنگ کتاب باشند

به گزارش بلک بلاگ، فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: روستاهای دشت آزادگان جز روستاهای الگو و شناخته شده در ترویج کتاب باشند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، رستم عیدی پور بامداد امروز شنبه در نشست هماهنگی نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب روستای «ساریه» دشت آزادگان اظهار نمود: بسیار خرسند هستیم که سال جاری، روستای ساریه بخش مرکزی شهرستان آزادگان بعنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد؛ روستایی که با تمام محرومیت هایی که امکان دارد در حوزه زیرساخت داشته باشد ولی نشان داد در حوزه ارتباط گیری با کتاب این فضا در آن روستا مهیا است.
فرماندار دشت آزادگان بیان نمود: امروز در خدمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بودیم تا برنامه ریزی هایی را انجام دهیم که نهایتا تا اوایل ماه آینده یک جشنواره در آن روستا را برگزار نماییم.
وی افزود: امید است بتوانیم با این جشنواره زمینه و فضایی برای ترویج فرهنگ کتاب نه تنها در روستاهای آن منطقه بلکه میان شهر های شهرستان دشت آزادگان ایجاد نماییم.
فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: در مورد روستای ساریه باید تلاش نماییم نه تنها سال جاری بلکه در جشنواره های سالهای آینده این روستا و سایر روستاهای دشت آزادگان جز روستاهای الگو و شناخته شده در ترویج کتاب باشند.
به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، از بین ۲۷۱ روستای شرکت کننده در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، تعداد ۲۲۰ روستا به مرحله داوری راه پیدا کرد از این تعداد ۴۰ روستا به مرحله نهایی رفت که نهایتا ۱۵ روستا برگزیده شدند و روستای ساریه از توابع مرکزی بخش دشت آزادگان بعنوان روستای برگزیده شناخته شد.

1402/08/20
16:01:42
0.0 / 5
222
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , رمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳