همزمان با ۱۳ آبان؛

اجتماع مردمی و دانشجویی بهشت قدس

اجتماع مردمی و دانشجویی بهشت قدس

بلک بلاگ: همزمان با 13 آبان، اجتماع مردمی و دانشجویی بهشت قدس در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و رساندن پیام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل مقابل تئاتر شهر انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، همزمان با ۱۳ آبان، اجتماع مردمی و دانشجویی «بهشت قدس» در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و رساندن پیام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل در مقابل تئاتر شهر انجام می شود.
بخش اصلی این مراسم، پخش زنده سخنرانی سید مقاومت، سید حسن نصرالله است و در کنار آن کارهای فرهنگی دیگر نیز انجام خواهد شد. «عکاسخانه تجسمی قدس» یکی از بخش های فرهنگی هنری این مراسم است که با حضور هنرمندان انجام می شود.
همچنین گروههای تئاتر خیابانی و سرود نوجوانان اجرای زنده خواهند داشت. «رادیو اقصی» بصورت زنده از رادیو نمایش روی آنتن رفته و اتفاقات مهم این اجتماع مردمی را پوشش می دهد. «کودکستان قدس» نیز بخشی ویژه کودکان است و در آن مفاهیم در رابطه با قدس شریف در قالب بازی، نقاشی و سرگرمی به آنان آموزش داده می شود.
پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله و اجتماع مردمی دانشجویی بهشت قدس امروز جمعه ۱۲ آبان ماه در مقابل تئاتر شهر انجام می شود. این رویداد تا ۲۱ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ادامه دارد.


منبع:

1402/08/12
18:29:42
0.0 / 5
194
تگهای خبر: تئاتر , فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳