توسط فرهنگسرای رسانه؛

برگزاری نشست هم اندیشی طوفان الاقصی و چشم انداز آینده آن

برگزاری نشست هم اندیشی طوفان الاقصی و چشم انداز آینده آن

به گزارش بلک بلاگ، نشست هم اندیشی طوفان الاقصی و چشم انداز آینده آن فردا دوشنبه اول آبان توسط فرهنگسرای رسانه و بنیاد رسانه ای بیان برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، همزمان با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی ضد مردم بی دفاع غزه در فلسطین، نشست هم اندیشی طوفان الاقصی و چشم انداز آینده آن توسط فرهنگسرای رسانه و بنیاد رسانه ای بیان برگزار می گردد.
این ویژه برنامه با هدف تنویر افکار عمومی و افشای اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی برگزار می گردد و هم چنین هم اندیشی پیرامون راهکارهای رسانه ای و مردمی در مقابله با جنایت های این رژیم است.
فعالان حوزه رسانه و مسؤلان سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین و مقاومت اسلامی میهمانان ویژه این نشست هستند.
از جمله نهادهایی که در این مراسم حضور پیدا کرده و به بررسی ابعاد مختلف این ماجرا می پردازند میتوان به جمعیت دفاع از ملت فلسطین، مؤسسه فرهنگی هنری خبرگزاری قدس، دبیرخانه کنفرانس بین المللی پشتیبانی از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی، کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری، اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، اتحادیه بین المللی سازمان های غیردولتی حامی فلسطین، مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی قدس شریف و اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی اشاره نمود.
نشست هم اندیشی طوفان الاقصی و چشم انداز آینده آن با حضور شمار زیادی از فعالان رسانه ای و همینطور فعالان حوزه مقاومت فردا دوشنبه اول آبان از ساعت ۱۵ در بنیاد رسانه ای بیان برگزار می گردد. حضور در این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.


منبع:

1402/08/01
08:05:54
0.0 / 5
229
تگهای خبر: برنامه , رسانه , فرهنگسرا , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲