دوشنبه در تالار وحدت؛

برگزاری اختتامیه سومین جایزه شهید اندرزگو

برگزاری اختتامیه سومین جایزه شهید اندرزگو

به گزارش بلک بلاگ، آیین پایانی سومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو دوشنبه اول آبان در تالار وحدت برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، آئین پایانی سومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو دوشنبه یکم آبان ساعت ۱۸: ۳۰ با حضور مسؤلان فرهنگی، نویسندگان و نامزدهای این دوره از جایزه در تالار وحدت برگزار می گردد.
جایزه مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو با همراهی ناشران، نویسندگان و پژوهشگران متعهد و دلبسته به انقلاب اسلامی توانست خلأ وجود یک جایزه مردمی، هدفمند و راهبردی برای قدردانی از کتاب های ساخته شده در بیان و روشنگری حقایق دوران رژیم پهلوی را در دو دوره گذشته تا حدی برطرف کند. جایزه ای که علاوه بر قدردانی از مؤلفان و ناشران منجر به شکل گیری یک جریان سازی تولیدی برای مقابله با تحریف و تطهیر تاریخ رژیم پهلوی ها شود.
اینک در دهه پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم این انقلاب شکوهمند، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری سایر تشکل های فرهنگی و مراکز انقلابی در رابطه با کتاب و محتوا، سومین دوره جایزه مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو را برگزار می نماید.
رویکرد این جایزه بیان و روشنگری حقایق در رابطه با دوره منحوس پهلوی هاست و اینک مقرر است بعد از گذشت دو دوره از این جایزه، سومین دوره آن با آرمان برجسته نمایی و قدردانی از کتاب ها و آثار تولیدی با مبحث مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی ها توسط مراکز و تشکل های فرهنگی و ادبی برگزار گردد.


منبع:

1402/07/27
12:34:34
0.0 / 5
246
تگهای خبر: جایزه , رمان , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲