توسط انتشارات نیستان؛

مجموعه داستان پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل چاپ شد

مجموعه داستان پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل چاپ شد

به گزارش بلک بلاگ، کتاب پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل نوشته تعدادی از نویسندگان توسط انتشارات نیستان منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب «پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل» نوشته تعدادی از نویسندگان اخیرا توسط انتشارات نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این مجموعه نمایشی از تجربیات تازه و دریچه های جدید از تفکر و بیان داستانی آن توسط نسل جوان این روزهای ایران است.
فرزانه عالی، مریم سراجیان، زهرا سادات موسوی جزی، آذر نورانی، فائزه جوان، پارمیدا محمدی، زهرا زردکوهی، ثنا گمینی، فاطمه امامی، زینب قاسمی میمند، فائزه میراسکندری، محدثه گروهی و فاطمه قزوینی نویسندگانی هستند که در این مجموعه آثاری از آنها انتشار یافته است و این آثار را میتوان در زمره تازه ترین و جدی ترین تجربیات آنها در داستان نویسی و پردازش داستانی واحه های فکری آنها دانست.
یکی از کارکردهای داستان های این مجموعه را باید خلق زاویه دیدی تازه برای پردازش سوژه ها و کشف و نمایش دنیاهای تازه برای روبرو کردن مخاطبان با آن دانست.
نکته دیگر در رابطه با این مجموعه زبان داستان هاست که تلاش کرده ساده، روان و به دور از عبارات استعاری و محاوره ای باشد. همینطور نویسندگان در این داستان ها تلاش داشته اند مخاطب را با سبک فکری و تفکر خود همسو کنند. در کنار این مسئله در تمامی داستان های این مجموعه میتوان نمونه ای از رئالیسم را هم ردیابی کرد؛ رئالیسمی که هدف از کاربرد آن ایجاد نوعی واقع گرایی و اطمینان از تأثیرگذاری در مخاطب است.


منبع:

1402/07/26
08:30:51
0.0 / 5
280
تگهای خبر: داستان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲