همزمان با ایام آغاز امامت امام زمان؛

بهترین مسافر من به ترکیه رسید

بهترین مسافر من به ترکیه رسید

به گزارش بلک بلاگ، کتاب بهترین مسافر من نوشته توران ساکی مفرد همزمان با ایام آغاز امامت و امام زمان (عج) توسط نشر حکیمانه به زبان ترکی در ترکیه منتشر گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب «بهترین مسافر من» نوشته توران ساکی مفرد از انتشارات کتاب جمکران همزمان با ایام آغاز امامت و امام زمان (عج) توسط نشر حکیمانه به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه انتشار یافته است.
اهل بیت (ع) و خاندان محترم آنان بهترین الگوهایی هستند که می شود به کودکان و نوجوانان معرفی نمود تا با آشنایی با شخصیت و تعاملاتشان برای رفتار و زندگی الگو بگیرند. در کشور ما بستر مناسب وجود داشته و نویسندگان علاقه مند بسیاری به این خاندان هستند که با محوریت این موضوعات کتاب هایی برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته اند و از زوایای مختلف، داستان های آنان را بازگو کرده اند.
ترجمه این آثار برای علاقه مندان به این موضوعات در دیگر کشورها هم می تواند راهی باشد برای آشنا کردن آنها با این اسوه ها و بهره مندی از این گنجینه ها و بازتاب آن در زندگی و رفتارشان. «انتشارات کتاب جمکران» ضمن نشر آثاری برای توسعه معارف خاندان یکی از دغدغه های خویش را هم ترجمه و انتشار این آثار برای کشورهای دیگر قرار داده و تابحال آثار گوناگونی را به زبان های مختلف ترجمه کرده است.
یکی از این آثار، داستانی کودکانه است در رابطه با مادر امام زمان از زبان قایقی کوچک که به این طریق داستان سفر بانو ملیکا از سرزمین روم به سرزمین مسلمانان و رسیدن به منزل امام هادی (ع) را روایت می کند.
تصویرسازی کتاب موردنظر به عهده سحر صدارت بوده است.
این کتاب به زبان ترکی و با نام Benim En Değerli Misafifirim ترجمه شده و توسط انتشارات حکیمانه در کشور ترکیه انتشار یافته و به دستان کودکان و نوجوانان این کشور رسیده است.

1402/07/06
09:35:15
0.0 / 5
239
تگهای خبر: داستان , سفر , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱