بنیاد حفظ آثار اعلام كرد؛

کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور در داخل است

کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور در داخل است

به گزارش بلک بلاگ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همزمان با هفته دولت پیامی صادر کرد و کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور را در داخل دانست.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آستانه هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری، شهادت شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر و گرامیداشت هفته دولت پیامی صادر کرد.
مشروح متن این پیام به شرح زیر است:
انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و هم به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد. این هفته فرصت ارجمندی است تا دولتمردان و ملت به ارزیابی و قضاوت رویکردها و عملکرد دولت در اجرای وظایف دولت بخصوص در زمینه خدمت به ملت بپردازند.
هفته دولت، فرصتی مغتنم برای تبیین و عرضه خدمات، تلاش ها و عملکرد دولت می باشد و گزارش صادقانه، منصفانه و واقعی تلاش ها و اقدامات در جهت پیشرفت، تعالی و توسعه کشور و حل مشکلات مردم و جامعه و ترسیم برنامه های پیش رو برای تقویت اقتدار کشور در زمینه های مختلف بخصوص حوزه اقتصاد و معیشت مقوله ای است که می تواند با ترسیم حقایق و واقعیات در منظر عمومی، بر اعتماد و همراهی مردم با دولت و افزوده و خنثی سازی نقشه های دشمن در سیاه نمایی و ناامید سازی مردم بخصوص نسل جوان نسبت به آینده را رقم زند.
پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگهای و گروه بریکس در افزایش تعاملات جهانی و تجارت بین المللی کشور و توسعه دیپلماسی با جهان غرب انزوای ایران را خنثی و با شکستن حلقه محاصره تحریم همراه با گسترش روابط خارجی و سیاست همسایگی در شمار افتخارات و ابتکارات دولت سیزدهم فرصت های راهبردی قدرتمندی برای تقویت اقتصاد آینده کشور فراهم ساخته است؛ هرچند نباید از این نکته غافل شد که کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور در داخل و نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

1402/06/06
10:09:44
0.0 / 5
273
تگهای خبر: برنامه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳