خدمت بی منت دانشجویان جهادی یزد در روستای کشکک رامیان

خدمت بی منت دانشجویان جهادی یزد در روستای کشکک رامیان

بلک بلاگ: گلستان بیش از 100 دانشجوی یزدی در قالب گروههای جهادی بسیج دانشجویی به روستای کشکک آمدند تا با کار شبانه روزی خود غبار محرومیت از این روستا بردارند.


روستای کشکک یکی از مناطق شهرستان رامیان می باشد که هنوز هم به سبک قدیمی زندگی می کنند. این روستا با وجود قرار گرفتن در منطقه سرسبز، یکی از مناطق محروم و دورافتاده استان گلستان است که مردم آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

بیش از ۱۰۰ دانشجو از استان یزد در غالب چهار تیم جهادی آستین ها را بالا زدند تا با حضور در این روستا، بی منت نقشی در زدودن گرد و غبار محرومیت از چهره آن ایفا کنند، مسئولان نیز آمدند تا در کنار این گروههای جهادی فرصت ناب خدمت را از دست ندهند، اقدامی که موجب شد تا نهال امید در دل اهالی این روستای کوهستانی باردیگر جوانه زند.

یکی از جوانان طلبه یزدی حاضر در اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و با هدف کسب رضایت الهی و اندوخته ای برای آخرت خودم به این روستا آمدم تا هر کاری که از دستم برمی آید برای مردم محروم این منطقه انجام دهم.

یکی دیگر از جوانان دانشجوی یزدی هم به خبرنگاران اظهار داشت: بیش از هشت روز است که همراه گروه جهادی به منطقه رامیان آمده و در کنار اعضای تیم درحال ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای مردم محروم منطقه است.
یکی دیگر از دانشجویان جهادگر نیز اظهار داشت: ما علاوه بر خدمات عمرانی مطالبه گری نیز داریم و صدای محرومان را به گوش مسئولان خواهیم رساند تا هرچه سریعتر غبار محرومیت از چهره این روستا شسته شود.
برخی دانشجویان با برگزاری کلاس های تقویتی به تقویت بنیه علمی کودکان و نوجوانان روستا مشغول هستند و تعدادی دیگر از جوانان جهادی نیز درحال ساخت حصار در اطرا ف جاده هستند تا عبور و مرور ایمنی را برای مردم روستا فراهم آورند. خلاصه فارغ از موقعیت اجتماعی و نام و نسبت شان هرکدام از جهادگران جوان تلاش می کنند گوشه ای از کار را بگیرند تا با حضورشان لبخند شادی بر لبان مردم نقش ببندد.
روستای کشکک رامیان در دهستان قلعه میران قرار دارد و برمبنای سرشماری مرکزی آمار ایران در سال ۱۳۸۵ جمیت آن ۷۴۰ نفر(۱۶۰) خانوار بوده است.




منبع:

1402/04/30
11:19:51
0.0 / 5
258
تگهای خبر: خدمات , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵