ایمانی پور مطرح كرد؛

تصویر شایسته ای از جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور عرضه کنیم

تصویر شایسته ای از جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور عرضه کنیم

به گزارش بلک بلاگ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جلسه هم اندیشی کارگروه فرهنگی تشکل های شاهد و ایثارگر اظهار داشت: ما وظیفه داریم یک تصویر شایسته از جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور عرضه نماییم.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، جلسه هم اندیشی کارگروه فرهنگی تشکل های شاهد و ایثارگر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اصغر امیرنیا مدیر کل بازرسی و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیران کل این تشکل ها روز گذشته در محل حوزه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار گردید.
در ابتدا این جلسه هم اندیشی دبیران کل تشکل های شاهد و ایثارگری هر یک به معرفی و عرضه پیشنهاداتی با محورهای دیپلماسی ایثار و نقش تشکل های شاهد و ایثارگر در ایجاد و تقویت آن، نقش تشکل های ایثارگری در برگزاری هفته های فرهنگی در خارج از کشور، نقش رایزنان فرهنگی در ارتباط دهی تشکل های بین المللی در رابطه با تشکل های شاهد و ایثارگر کشور، تولید مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تشکل های شاهد و ایثارگر در زمینه محصولات فرهنگی، ارتقا سطح فعالیت ها با محوریت تشکل های شاهد و ایثارگر و حمایت های رایزنان فرهنگی در کشورهای حوزه مقاومت و کشورهای اسلامی، برگزاری نمایشگاه های خارجی از دستاوردهای تشکل های شاهد و ایثارگر با حمایت های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی در مورد تبیین مفاهیم و مسائل علمی و استفاده از کرسی مشورتی در مجامع بین المللی پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور در ادامه این جلسه اظهار داشت: از افتخارات من اینست که دوره ای را همسنگر شما بوده ام و وظیفه سازمان، پشتیبانی از شماست و فقط باید راهکارهای آنرا پیدا نماییم. وظیفه ای که بر عهده سازمان گذاشته شده است در وهله اول پیگیری موافقت نامه های فرهنگی با دیگر کشورهاست. اگر ما بخواهیم در یک کلام وظیفه سازمان را بیان نماییم اینست که ما باید یک تصویر شایسته از جمهوری اسلامی ایران را در خارج از کشور عرضه نماییم.
وی اضافه کرد: هم اکنون زیست عفیفانه از موضوع هایی است که ما می توانیم با هم در این مورد مشارکت داشته باشیم. گفتمان ایثار، گفتمانی است که خریدار دارد، بگونه ای که امروز در آمریکا ی لاتین، گفتمان مقاومت خواستار دارد و آنها درخواست استفاده از تجربیات ما در این حوزه را دارند. در مورد حضور هنرمندان در خارج از کشور هم اظهار داشت: ما باید هنر ایران را در حد اعلا نمایش بدهیم و اگر هنرمندانی را در درجه بالا می شناسید معرفی کنید تا از ظرفیتهای آنها استفاده نماییم.

1402/04/26
14:09:59
0.0 / 5
297
تگهای خبر: خرید , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳