با صدور بیانیه ای؛

ایمانی پور هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد

ایمانی پور هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد

بلک بلاگ: رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن در سوئد، اطلاعیه ای صادر کرد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن در سوئد، اطلاعیه ای صادر کرد.
مشروح متن این بیانیه را در ادامه می خوانید:
«باسمه تعالی
اقدام اخیر دادگاه سوئد در خصوص صدور مجوز برگزاری تجمعی برای آتش زدن قرآن کریم مقابل مسجد اصلی استکهلم به بهانه آزادی بیان، بار دیگر از اسلام ستیزی آشکار دستگاه های دولتی و امنیتی این کشور اروپایی پرده برداشته است. چنین اقدام وقیحانه ای در روزهای عید سعید قربان، منجر به خشم و تأثر مسلمانان دنیا گردیده است.
بر هیچکس پوشیده نیست که کلید واژگانی مانند «آزادی بیان» و «حق ابراز عقیده» در غرب، بجای آنکه در راه صیانت از انسانیت، اخلاق و حقوق بشر، مورد استناد قرار گیرد به دستمایه و بهانه ای در ستیزه جویی با این اصول و مبانی تبدیل شده است.
مقامات سوئدی از آتش زدن کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان تحت عنوان «آزادی بیان» یاد کرده و در مقابل، اعتراض نسبت به این اقدام موهن و غیر قابل تحمل را مصداق نقض آزادی بیان قلمداد می کنند! این همان تناقض هدفمند و بطورکامل آگاهانه ای است که سال هاست جریانات آشکار و پنهان قدرت در غرب در صدد تثبیت آن بر آمده اند.
بدون شک ملت های مسلمان حفظ قداست قرآن کریم را خط قرمز خود دانسته و هیچگاه در مقابل اقداماتی موهن مانند آن چه در سوئد رخ می دهد سکوت نخواهند کرد.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قویاً اهانت انجام شده مقابل قرآن کریم در سوئد را محکوم می کند و از این دولت می خواهد ضمن جلوگیری از برگزاری تجمع قرآن ستیزان در اولین و حداقلی ترین گام، از مسلمانان سرتاسر دنیا بابت عبور از خطوط قرمز اعتقادی و تحریک عواطف آنها عذرخواهی کند.
اسلام هراسی و قرآن ستیزی نظام مند و وقیحانه طراحی شده در نظام تصمیم سازی و سیاست گذاری کشور سوئد در نهایت موجب توسعه «نفرت پراکنی» در این کشور شده و به زیان دولت ونهادهای امنیتی سوئد است. تغییر رویه ی موجود و جایگزین نمودن آن، با نگاهی سازنده و تعامل گرایانه در قبال جهان اسلام می تواند صلح و عدالت را به ارمغان آورد.»

1402/04/10
10:27:53
0.0 / 5
283
تگهای خبر: طراحی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳