توسط انتشارات راه یار؛

عرضه ترجمه سه کتاب درباره ی حاج قاسم در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق

عرضه ترجمه سه کتاب درباره ی حاج قاسم در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق

بلک بلاگ: ترجمه کتابهای سیب آخر، قهرمان به شکل خودم و مردی که زبان کبوترها را می دانست شامل داستانهای کودکانه درباره ی حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات راه یار در نمایشگاه کودک ونوجوان عراق ارائه شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ترجمه عربی کتاب های «سیب آخر»، «قهرمان به شکل خودم» و «مردی که زبان کبوترها را می دانست» شامل داستان های کودکانه درباره ی حاج قاسم سلیمانی، توسط انتشارات راه یار در دومین نمایشگاه کودک و نوجوان عراق و همزمان در لبنان عرضه شده است.
«سیب آخر» نوشته محمد خسروی راد، با تصویرگری وحید خاتمی و ترجمه سیدکاظم هاشمی، داستانی کودکانه درباره ی حضور و کمک رسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان است که توسط مجموعه «خانه همبازی» تهیه شده است. بخش پایانی این کتاب کودک نیز به معرفی یک بازی در همین باره اختصاص دارد که طراحی آن برعهده سمیه محمدی مقدم بوده است.
«قهرمان به شکل خودم» نیز نوشته کلر ژوبرت با ترجمه شمس حجازی؛ داستانی کودکانه درباره ی راز و رمز قهرمان بودن مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که توسط مجموعه «خانه همبازی» انتشار یافته است.
همچنین کتاب کودک «مردی که زبان کبوترها را می دانست» نوشته نازنین صابری بهداد، با تصویرگری لیلا حیدری و ترجمه کمال السید نیز دیگر عنوان انتشارات «راه یار» است که در این نمایشگاه عرضه می شود. این کتاب کودک ۲۴ صفحه ای داستانی کودکانه درباره ی عملیات شکست محاصره شهر آمرلی عراق توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که مجموعه «خانه همبازی» تهیه شده است.
شهر ۲۰ هزار نفری آمرلی در حومه جنوبی استان کرکوک عراق در سال ۲۰۱۴ در محاصره کامل گروه تروریستی داعش قرار داشت، اما پس از ۸۹ روز مقاومت دلاورانه زنان و مردان این شهر در نهم شهریورماه ۹۳، با فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به دست نیروهای حشد الشعبی آزاد شد.


منبع:

1402/04/04
09:29:33
0.0 / 5
449
تگهای خبر: داستان , رمان , طراحی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲