توسط مركز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی؛

رونمایی از سامانه جامع طراحان

رونمایی از سامانه جامع طراحان

بلک بلاگ: آئین رونمایی از سامانه جامع طراحان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی طراحی و اجرا شده است در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، آئین رونمایی از «سامانه جامع طراحان» کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی طراحی و اجرا شده است در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.
حامد حاجی ملامیرزایی در این آئین که به میزبانی سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگانی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت صمت انجام شد اظهار داشت: این سامانه یکی از بیش از ۲۰ سامانه ای است که طراحی و اجرای آن برمبنای اسناد بالادستی در برای تنظیم گری حوزه های فرهنگی و هنری در یک سال اخیر توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی طراحی و اجرا شده است.
رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اضافه کرد: طراحی سامانه های ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تلاش، تدبیر و پیاده سازی همکاران ما در واحد یکپارچه سازی خدمات آنلاین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی انجام شده است.
«سامانه جامع طراحان» به آدرس http: //tarrahan.farhang.gov.ir با هدف ساماندهی طراحان کشور به راه افتاده است.

1402/04/01
20:14:59
0.0 / 5
258
تگهای خبر: خدمات , طراحی , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴