مدیركل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

فرزندان شاهد و ایثارگر، راه شهدا را حفظ کنند

فرزندان شاهد و ایثارگر، راه شهدا را حفظ کنند

به گزارش بلک بلاگ، آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار داشت: فرزندان بزرگوار شاهد و ایثارگر بدنبال حفظ و تقویت راه پدران ایثارگر خود باشند که در ایام سختِ جنگِ تحمیلی با نثار جانشان حماسه آفرینی کرده و موجب حفظ نظام اسلامی و کشورمان شدند.


جابر ابوالفتح زاده، در مراسم تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: این مراسم بهانه ای است تا گرد هم آمده و ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری همه ایثارگران معزّز، دختران بزرگوار شاهد و ایثارگر را مورد تکریم قرار دهیم.
وی ادامه داد: این مراسم با یاد کسانی برگزار می گردد که به بلندای نهضت انقلاب اسلامی یعنی از پیش از مقطع پیروزی انقلاب تا دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، به خاطر ما جان عزیز خودرا فدا کردند و به فیض شهادت رسیدند؛ این مراسم همین طور با خاطره‌ی جانبازان و آزادگان عزیزی عجین است که هنوز زخم دشمن و رنج ناشی از اسارات را در وجود خود دارند.
ابوالفتح زاده، دوران هشت سال دفاع مقدس را روزهایی دست نیافتنی توصیف و اظهار داشت: شهدا و ایثارگرانِ حماسه آفرین در این دوران دینداری و آرمان خواهیِ فارغ از مسایل مادّی را به نمایش گذاشتند که ترویج این سبک و سیره‌ی ارزشمند، نیاز امروز جامعه است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، اظهار داشت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران بدنبال این هستیم که فرهنگ غنی ایثار و شهادت را پاس بداریم و مراقبیم که این فرهنگ در جامعه به فراموشی سپرده نشود.
وی خطاب به دختران شاهد و ایثارگرِ حاضر در مراسم اضافه کرد: از آنجائیکه شما نزدیک ترین افراد به شهدای بزرگوار و ایثارگران عزیز هستید، امیدوار هستم شاهد همراهی تان با بنیاد شهید و امور ایثارگران باشیم تا بتوانیم به شایستگی وظیفه‌ی صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ایفا نماییم.
ابوالفتح زاده، با دعوت از فرزندان شاهد و ایثارگر برای حفظ ارتباط با بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند اتفاق و اتحاد است و بر این اساس باید همگی دست به دست هم دهیم و در راه تحقق این هدف مشترک تلاش نماییم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: باوجود این که رفع مشکلات رفاهی ایثارگران را وظیفه‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران می دانیم اما سخت اعتقاد داریم که مهم ترین خواست خودِ ایثارگران و خانواده های بزرگوار ایشان، حفظ و اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت است و پس بیشترین تمرکز خودرا به این مهم معطوف کرده ایم.



1402/03/02
13:03:44
0.0 / 5
290
تگهای خبر: رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳