امامی مطرح كرد؛

مقتدرانه از تنوع فرهنگی سخن می گوییم چون اهل صلح هستیم

مقتدرانه از تنوع فرهنگی سخن می گوییم چون اهل صلح هستیم

به گزارش بلک بلاگ، دبیر شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: اگر مقتدرانه از تنوع فرهنگی سخن می گوییم به این دلیل است که اهل صلح و تعامل و گفتگو هستیم.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، در آئین تجلیل از تنوع فرهنگی اظهار داشت: احترام به گوناگونی های فرهنگی در قانون اساسی و سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی و مواضع رهبران کشور نهادینه شده و وظیفه داریم به تنوع فرهنگی که درحال تعامل میان اقوام است بپردازیم.
وی اضافه کرد: در مقابل تصویرسازی اشتباه از ایران و وحدت اقوام، وظیفه داریم به صورت ویژه به تنوع فرهنگی و جلوه های متعدد فرهنگی ایران را به نمایش بگذاریم، اگر این ظرفیت مورد توجه و تمرکز قرار گیرد حتما وحدت ملی ما چندین برابر می شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با قدردانی از وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همینطور امور خارجه و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنوع میراث فرهنگی ملموس و ناملموس الهام بخش اقتدار فرهنگی ایران برای تعامل با جهان شرق و غرب است اگر اقوام ایران در تعامل نبود و پیام آور صلح نبود تا امروز ایران هم نبود.
وی اضافه کرد: اگر مقتدرانه از تنوع فرهنگی سخن می گوئیم به این دلیل است که اهل صلح و تعامل و گفتگو هستیم اما امپریالیسم غربی و آپارتاید فرهنگی که برخی از رژیم های مجعول جهان دارند سبب نگرانی است، از جهان می خواهیم به ملت مظلوم فلسطین که مورد تهاجم آپارتاید فرهنگی رژیم صهیونیستی است توجه بیشتری داشته باشند.


منبع:

1402/03/01
13:48:12
0.0 / 5
318
تگهای خبر: فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱