دكه نشریات؛

پانزدهمین شماره ماهنامه آرمان هنر روی پیشخان آمد

پانزدهمین شماره ماهنامه آرمان هنر روی پیشخان آمد

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، پانزدهمین شماره ماهنامه آرمان هنر با مطالبی در حوزه فرهنگ، هنر، سینما، تئاتر، روانشناسی، ادبیات و کتاب منتشر گردید و روی پیشخان آمد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، پانزدهمین شماره ماهنامه «آرمان هنر» با مطالبی در حوزه فرهنگ، هنر، سینما، تئاتر، روانشناسی، ادبیات و کتاب اخیرا انتشار یافته و روی پیشخان آمده است.
جلد این شماره به گفتگوی اختصاصی با کاوه خورابه استاد موسیقی و معاون پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اختصاص پیدا کرده است که در چارچوب این گپ و گفت، خاستگاه و جایگاه موسیقی ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است.
«خورابه» در این گفت و گو تصریح کرده که آنچنانکه شایسته و بایسته است هنر جدی موسیقی عرصه آشکارگی خویش را نیافته است و به علل مختلف همچون سیاست گذاری های گاه متناقض فرهنگی سبب گشته است که این عرصه در محاق خاموشی فرو رود که البته و صد البته زنگ خطری است برای عرصه بیکران فرهنگ.
در بخش نقد فیلم «آرمان هنر» پانزدهم هم فیلمهای «خشکسالی و دروغ»، «رهایی» (Emancipation )، «عطر: قصه یک آدمکش» و مستند «سه نهزارم» مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
یادی از استاد علی تجویدی، نقش «معنویت» و «دین» در سلامت روان، یادکردی از عارف قزوینی، نگاهی به اقتباس های کوروساوا از آثار شکسپیر، در باب اهمیت سرمایه های علمی مکتوب و نگاهی به تازه های نشر عناوین دیگر مطالب انتشار یافته در این ماهنامه فرهنگی و هنری است.
این مجله با ۳۲ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

1402/01/25
12:14:06
0.0 / 5
365
تگهای خبر: تئاتر , رمان , سینما , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳