برنامه های تدابیر پیشگیرانه در مدارس اردبیل اجرا می شود

برنامه های تدابیر پیشگیرانه در مدارس اردبیل اجرا می شود

به گزارش بلک بلاگ، اردبیل مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل اظهار داشت: امروز، آموزش وپرورش در موقعیت خاصی قرار گرفته و بدین سبب برای کاهش تهدیدها، لازم و لازم است برنامه هایی تحت عنوان تدابیر پیشگیرانه در مدارس را اجرا نماییم.


کلام اله صفری، مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل ۲۴ فروردین در شورای معاونان و مدیران اظهار داشت: نیروی انسانی با ارزشترین سرمایه و اصلی ترین مولفه اقتدار در کشور است، بدین سبب صیانت و صیانت از این سرمایه هدف اصلی هر سیستم می باشد.

وی اظهار داشت: در وضعیت فعلی برای آموزش وپرورش استان صیانت از جان دانش آموزان و معلمان ضروریست.

صفری صیانت و صیانت از دانش آموزان و معلمان را یکی از ضروری ترین سیاست های آموزش وپرورش عنوان نمود و اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمن پایین آوردن تاب آوری اولیا و دانش آموزان است و تمامی اقدامات آموزش وپرورش استان و مدیران نواحی و مناطق و مدارس باید در امتداد خنثی سازی این اقدام دشمن باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل با تأکید بر این که باید با ارائه مهارت های بیشتر به اولیا و تجهیز دانش آموزان به مهارت های پیشگیرانه با تمرین و تکرار اقدام نماییم اظهار داشت: مدیران با تمرین و ممارست خودرا برای مدیریت حوادث احتمالی در مدارس آماده کنند.

وی ایجاد آرامش و پایداری نسبی در مدارس را از اولویت های امروز آموزش وپرورش استان عنوان نمود و تصریح نمود: این مهم با بهره گیری از ظرفیت اولیا و تشکل های دانش آموزی محقق می گردد.

صفری اشاره کرد: حفظ آرامش دانش آموزان و اولیا و صیانت از اموال مدارس و سلامتی دانش آموزان و معلمان در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: اگر حادثه ای در مدرسه رخ می دهد تمامی عوامل از ستاد تا صف موظف می باشند برای حل آن مشارکت داشته باشند.

وی به اجرای دقیق شیوه نامه ها و دستورالعمل های ارسالی به مدارس اصرار کرد و از مدیران و روسای نواحی و مناطق خواست تا با ایجاد کارگاه های آموزشی در اسرع وقت مدیران مدارس را نسبت به این مساله حساس و توجیه نمایند.

صفری در ادامه مدیران مدارس را موظف کرد تا تمامی موارد مطرح شده در جلسات مدیران و مفاد دستورالعمل های پیشگیرانه را در جلسات شورای دبیران و انجمن اولیا و مربیان ارائه و راهکارهای لازم را دریافت نمایند.




منبع:

1402/01/24
16:27:43
0.0 / 5
309
تگهای خبر: آموزشی , برنامه , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱