سردار معروفی:

پیشبرد اهداف ملت ایران با نگاه ملی و انقلابی میسر می شود

پیشبرد اهداف ملت ایران با نگاه ملی و انقلابی میسر می شود

به گزارش بلک بلاگ، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در قالب تقویت انقلاب اسلامی نگاهی ملی دارد، پس ما باید با نگاه ملی و انقلابی در راستای پیشبرد اهداف و شرف ملت ایران گام بردایم که این گامی جهت ضمانت بقای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، سردار حسین معروفی که در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ابوذر سخن می گفت، اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه در قالب تقویت انقلاب اسلامی نگاهی ملی دارد، بدین سبب ما باید با نگاه ملی و انقلابی در راستای پیشبرد اهداف و شرف ملت ایران گام بردایم که این گامی جهت ضمانت بقای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است. گاهی مواقع احساس می نماییم که افرادی فقط اطلاع رسانی را وظیفه خود در فضای مجازی می دانند اما چیزی که در کشور خود نیاز داریم دشمن شناسی است. انقلاب اسلامی با مردم ایران تعریف می شود. امروز دشمن، ملت ایران را هدف قرار داده اما ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را رقم زد.
وی افزود: دشمن شناسی و جریان شناسی یک اصل است. ضمن این که وحدت واقعی جامعه برای تولید قدرت نرم و مطالبه نیازهای واقعی ملت ایران برای برطرف نمودن مشکلات مردم با اهمیت ترین وظیفه ما در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است. در زمینه رسانه و بسیج نگاه سیاسی و حزبی نداریم. بلکه نگاه ما جامعیت انقلاب اسلامی است برای تولید قدرت. در حقیقت سپاه و بسیج خانه ملت و تکیه گاه مردم ایران هستند. سپاه و بسیج سنگر بزرگ و مستحکم انقلاب اسلامی و بازوی حفظ تمامیت ارضی هستند و ما در بسیج و سپاه هیچگونه خط کشی نداریم و آغوش بسیج به عنوان خانه و تکیه گاه، برای همه باز است. سپاه و بسیج فدای ملت بزرگوار ایران که پای دین خدا ایستادند و فدایی انقلاب اسلامی و ولایت هستند.




منبع:

1401/12/15
13:07:40
0.0 / 5
279
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵