امام جمعه تربت حیدریه:

حجاب شخصیت و هویت به زنان می بخشد

حجاب شخصیت و هویت به زنان می بخشد

به گزارش بلک بلاگ، تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: عفاف و حجاب در کنار یکدیگر شخصیت و هویت به زنان می بخشد و این امر سبب حفظ فرد محجبه در جامعه خواهد شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمد معلمی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار نمود: با عنایت به باورهای اعتقادی مردم این شهر، رعایت مظاهر اسلامی و حجاب و عفاف نسبت به دیگر شهرستان های استان، بسیار مطلوب تر است.
امام جمعه تربت حیدریه بیان نمود: این بدان خاطر است که مردم متدین این خطه هنوز به باورهای دینی و احترام به ائمه (ع) پایبند هستند.
وی در عین حال از دستگاههای اجرایی و اصناف خواست تا نسبت به توسعه و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب، تلاش بیشتر از خود نشان بدهند.
حجت الاسلام معلمی بیان نمود: عفاف و حجاب در کنار یکدیگر شخصیت و هویت به زنان می بخشد و این امر سبب حفظ فرد محجبه در جامعه خواهد شد.
امام جمعه تربت حیدریه با تکیه بر این که حجاب سرمایه ای گرانبها و مایه عزت و قدرتمندی زنان و دختران است، اضافه کرد: حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، بدی ها را از جامعه دور می کند.
دستورات جلسات شورای فرهنگ عمومی دارای ضمانت اجرا باشند
در ادامه همینطور حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه هم اظهار نمود: یکی از اشکالات ما در حوزه فرهنگ، قرار گرفتن مردم در شرایط تضاد یا تعدد سلیقه های فکری تصمیم سازان این حوزه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه اضافه کرد: این بدان معناست وقتی از رسانه ملی فیلم یا تصاویری می بینند که منطبق با معیارهای اسلامی و باورهای اعتقادی آنها نیست، برایشان این سوال پیش می آید چرا رسانه ملی نسبت به دغدغه های فکری و فرهنگی بسیاری مسؤلان، توجه ندارد؟
وی اظهار داشت: بر این اساس شایسته است دستورات جلسات شورای فرهنگ عمومی حداقل در این خطه بشکلی تصویب شوند که دارای ضمانت اجرا در جامعه باشند.

1401/12/04
12:19:22
0.0 / 5
291
تگهای خبر: رسانه , فرهنگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲