رشیدی كوچی:

صدا و سیما باید بدنبال دلیل اقبال مردم از فیلیمو باشد

صدا و سیما باید بدنبال دلیل اقبال مردم از فیلیمو باشد

به گزارش بلک بلاگ، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: باتوجه به اینکه صدا و سیما ابزار لازم را در اختیار دارد باید بدنبال احصاء نقاط قوت فیلیمو و ارتقای تولیدات خود باشد.


جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به صدور قرار منع تعقیب و تبرئه دو پلت فرم فیلیمو و دیوار از طرف قوه قضاییه، ابراز عقیده کرد: متاسفانه یک روند نامناسبی رواج پیدا کرده که هر جریان یا هر گروهی بدنبال این است که مخالفان خودرا حذف کند. به عنوان مثال صدا و سیما بدنبال این است که فیلیمو را حذف کند. یا فلان تولید کننده بدنبال حذف یک کالا هست یا یکی بدنبال حذف رسانه های اجتماعی است.
وی افزود: این مسیر غلط جواب نمی دهد؛ صدا و سیما اگر بدنبال حذف فیلیمو است باید محصولات تولیدی خودرا ارتقا دهد تا بتواند با فیلیمو رقابت کند. ابزار لازم نیز در اختیار صدا و سیما قرار دارد. صدا و سیما باید بررسی کند که چرا مردم نسبت به پلت فرم فیلیمو اقبال دارند و آنرا به محصولات صدا و سیما ترجیح می دهند.
نماینده مردم مرودشت و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: باید نقاط قوت این پلت فرم را احصا کرده و متناسب با آن صدا و سیما خودرا تقویت کند. راهش این است نه شکایت کردن. اینکه قوه قضاییه قرار منع تعقیب صادر کرده اساسا در چهارچوب قانون بوده و حاکی از آنست که پروسه غلطی که رواج پیدا کرده مقرر است متوقف شود.




منبع:

1401/12/02
08:14:13
0.0 / 5
425
تگهای خبر: رسانه , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵