سردار باقرزاده:

امروز دشمن ناامید است

امروز دشمن ناامید است

به گزارش بلک بلاگ، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح حضور مردم در مراسم خاکسپاری شهدا را نشان دهنده ادامه راه شهدا و حاج قاسم دانست و اظهار داشت: امروز انقلاب سر بلند و دشمن ناامید شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، سردار محمد باقر زاده بامداد سه شنبه در مراسم خاکسپاری شهدای گم نام اظهار داشت: در میدان جنگ، دشمن و دوست خودرا شناختیم و در اغتشاشات امریکایی اخیر هم همین مساله تکرار شد.
وی اظهار داشت: امروز مردم نشان دادند راه شهدا ادامه دارد و هوشیارانه در راه شهید سلیمانی گام بر می دارند و در راه انقلاب حرکت می کنند.
سردار باقر زاده بیان نمود: امروز مردم دل رهبر را شاهد کردند و در مقابل دشمنان انقلاب نا امید شدند و دشمن کوشش کرد که مردم را نا امید کند اما این مردم شهادت و مجاهدت را می شناسند.
وی اظهار داشت: امروز شهدایی را بدرقه می نماییم که دشمن شناس بودند و با تمام توان برای مقابله با دشمن مردانه ایستادند.
وی میثاق مردم با شهدا را یک میثاق اجتماعی دانست و اضافه کرد: این میثاق نشان دهنده ثبات اجتماعی جامعه است و بعنوان نماد وحدت به حساب می آید.
وی با اشاره به اینکه امروز ۴۰۰ شهید در سرتاسر کشور درحال تشییع بر دستان مردم است، اظهار داشت: بعد از چند ماه اغتشاش توسط وابستگان آمریکا، مردم آمدند باز میثاق ببندند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین با تاکید بر این که مردم ما جنسشان از جنس شهداست، افزود: مردمی که شهدا را دوست دارند، مکتب و امام شهدا را هم دوست دارند.
وی ضمن اشاره به این که این میثاق نشان دهنده وفاق مردم است، اظهار داشت: بعضی ها آدرس غلط ندهند؛ این مردم در دفاع از استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با امام همراه شدند و امروز برای ادامه راه به میدان آمدند.
سردار باقر زاده اظهار نمود: این تجمع نشان دهنده حاکمیت اسلام و امنیت است و این پیامی است به دشمنان که مردم در حفظ امنیت ملی ایستاده اند.
وی تصریح کرد: قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران توسط شهدا بخصوص شهید سلیمانی بوجود آمده است.


منبع:

1401/10/07
09:29:44
0.0 / 5
358
تگهای خبر: رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳