سمیره بنت بدر مطرح كرد؛

وزارت فرهنگ تونس آماده همکاریهای فرهنگی با ایران است

وزارت فرهنگ تونس آماده همکاریهای فرهنگی با ایران است

بلک بلاگ: مدیرکل همکاریهای بین المللی و ارتباطات خارجی وزارت فرهنگ تونس، از آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه همکاریهای فرهنگی میان ایران و تونس آگاهی داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، هادی آجیلی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس ضمن حضور در وزارت فرهنگ تونس با خانم سمیره بنت بدر، مدیرکل همکاریهای بین المللی و ارتباطات خارجی وزارت فرهنگ این کشور دیدار نمود.
سمیره بنت بدر ضمن تمجید از آموزه های تمدنی و ذخایر فرهنگی ایران نسبت به هر گونه همکاری و فعالیت مشترک و حضور فرهنگی ایران در تونس اعلام آمادگی و استقبال کرد.
آجیلی نیز در سخنانی، با برشمردن نقاط مشترک فرهنگی ایران و تونس و اهمیت وجود این روابط با تونس برای دولت ایران، نسبت به نهایی شدن و امضای سند مبادلات فرهنگی دو کشور اظهار امیدواری کرد.
وی پیشنهاد داد: در قالب کمیسیون مشترک ایران و تونس، کمیته ای فرهنگی دائمی برای هماهنگی هر چه بیشتر و تحقق برنامه های مشترک در سطوح عالی دو دولت تشکیل گردد.
سند مبادلات فرهنگی ایران و تونس که زمینه ساز کارهای مشترک و همکاریهای فرهنگی میان دو کشور خواهد بود از طرف رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس در گذشته به وزارت فرهنگ این کشور پیشنهاد و ارائه شده بود که نیاز به پیگیری برای تحقق و عملیاتی شدن داشت.

1401/08/18
07:58:22
0.0 / 5
283
تگهای خبر: برنامه , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳