در استان خراسان جنوبی؛

ششمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی برگزار می گردد

ششمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی برگزار می گردد

به گزارش بلک بلاگ، ششمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی در استان خراسان جنوبی برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ششمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی در کشور به میزبانی شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی انجام می شود.
این برنامه که در قالب مجموعه رویدادهایی با عنوان اردوی آموزش بازی سازی از تابستان ۱۴۰۱ توسط انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های کامپیوتری کار خودرا در استانهای مختلف کشور آغاز نموده است، از ۲۶ تا ۳۰ آبان ماه در شهر بیرجند انجام می شود.
این رویداد شامل ۵۰ ساعت آموزش فشرده بازی سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی سازی است و به شرکت کنندگان در آن گواهینامه بازی سازی انستیتو ملی بازی سازی ارائه می شود.
شرکت کنندگان در این اردو بعد از اتمام پروسه آموزش ها در زمینه فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏ سازی (گیم جم) به رقابت با یکدیگر می پردازند.
اردوی آموزش بازی سازی بیرجند با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، دانشگاه بیرجند، نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام می شود.
همچنین انستیتو ملی بازی سازی با رویکرد پشتیبانی از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور از تابستان ۱۴۰۱ اردوهای آموزش بازی سازی را در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، شهرستان جلفا و یزد را در بین استقبال علاقه مندان به آموزش بازی سازی برگزار کرد.
ایجاد شرایط جذب منتخبان به عنوان نیروی انسانی توانمند و با استعداد در صنعت بازی سازی کشور، ارائه گواهینامه مهارتی، استفاده رایگان از دوره های آموزشی مقدماتی انستیتو ملی بازی سازی و ارائه آموزش های مستمر از دیگر امتیازاتی است که توسط انستیتو ملی بازی سازی برای تیم های منتخب این رویداد در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان ۱۵ سال به بالا ساکن در این شهر می توانند برای ثبت نام در این اردوی آموزشی رایگان از اینجا اقدام نمایند.


منبع:

1401/08/10
10:05:26
0.0 / 5
347
تگهای خبر: آموزشی , برنامه , رمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵