مطالعه و مرور نبوی؛

سه داستان سومین جشنواره داستان نویسی خاتم

سه داستان سومین جشنواره داستان نویسی خاتم

به گزارش بلک بلاگ، این کتاب که یکی از عناوین مجموعه کتاب خاتم است که ۳ داستان با نامهای این خانه پر از نام محمد است، کوکو و ماجرای سوسمار را شامل می شود.



خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: «این خانه پر از نام محمد است» یکی از آثار نبوی و محمدی بازار نشر کشور است که سال ۹۷ توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد. این کتاب یک مجموعه داستان است که با تصویرگری سمانه صلواتی و طراحی گرافیک کوروش پارسانژاد همراه شده است.
این کتاب که یکی از عناوین مجموعه «کتاب خاتم» است که ۳ داستان با نامهای «این خانه پر از نام محمد است»، «کوکو» و «ماجرای سوسمار» را به قلم معصومه کریمی، صدیقه ملازینلی و معصومه دهنوی شامل می شود. ۳ داستان یاد شده، از آثار برگزیده سومین دوره جشنواره داستان نویسی خاتم هستند که سال ۱۳۹۷ برگزار شد و کتاب پیش رو هم همان سال منتشر گردید.
در قسمتی از داستان «این خانه پر از نام محمد است» از این کتاب می خوانیم:
توی دلم می گویم ما فقط اول هر ماه می ریم رستوران. اونم وقت هایی که بابا حقوق می گیره. چقدر هم من و محدثه و سمانه ذوق می نماییم. همیشه من و محدثه دوست داریم بریم یکی از فست فودی های شیک. مگه مامان و بابا راضی می شن! می گن اینا آشغالن و بازم می ریم رستوران همیشگی فرهنگیان. کوله ام را پشتم جابه جا می کنم و می گویم:
- یه وقت مامانت نفهمه پانی؟
پانته آ می گوید:
- آخه از کجا می خواد بفهمه خره!؟ مامان خودش داد به من. یه روزم باهاش کار کردم. حیف که بابا ازم گرفت و گفت اینو برای مامانت خریدم! تازه من که نمی دم برای خودت. امانت پیشت باشه، تا زمانی که گوشیتو پس بگیری.
از روز گذشته تا هم اکنون دلم لک زده برای گروه هایی که با پانی عضوشان شده ایم. پانی می گفت دیشب بحث ها حسابی داغ بوده و خبری از من نبوده. شاید هم این گوشی را داده که در گروه تنها نماند. گروه «پسرهای باحال» دوهزار عضو دارد. من و پانی پروفایلمان را عوض کرده ایم و خودمان را پسر جا زده ایم. با چندتایشان هم حسابی جور شده ایم. کل کل کردن با بعضی هایشان عجب حالی دارد. اصلا آدم غم هایش از یادش می رود. یادم می رود خانم جان چقدر حالش بد است و این که مامان چطور می خواهد برای چهارمین بار عمل کند. پانی در یک گروه دیگری هم ادم کرده. گروهی که مامانش توی آن عضو است. پانی می گفت بیشتری مشتری های باکلاس مامان توی این گروه هستند. حرف های قشنگی می زنند و پست های خوبی می گذارند. پر است از حرف های آدم های معروف و دانشمند. بیشترشان خارجی اند. «گروه روشنفکران امروز.»
کتاب «این خانه پر از نام محمد است» با ۸۸ صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۸ هزار تومان منتشر گردید.


منبع:

1401/07/13
10:57:22
0.0 / 5
306
تگهای خبر: جشنواره , خرید , داستان , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴