دكه نشریات؛

انتشار دوازدهمین شماره آرمان هنر

انتشار دوازدهمین شماره آرمان هنر

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، دوازدهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری آرمان هنر با مطالبی در حوزه سینما، تئاتر، ادبیات، کتاب و نقد منتشر گردید و روی پیشخان آمد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، دوازدهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» به مدیرمسئولی سیده الهام کاظمی و سردبیری صدرا صدوقی با مطالب متنوعی در حوزه سینما، تئاتر، ادبیات، کتاب و نقد با قیمت ۱۵ هزار تومان انتشار یافته و روی پیشخان مطبوعات آمده است.
جلد این شماره به گفت و گو با علی علایی رئیس سابق شورای مرکزی انجمن منتقدان سینمای ایران اختصاص پیدا کرده که در چارچوب آن این پیشکسوت عرصه نقد و نقادی، به صدمه شناسی رابطه نسل جدید سینما گر کشور با تاریخ سینمای ایران پرداخته است.
در پرونده نقد فیلم سینمای ایران و جهانِ شماره دوازدهم این نشریه هم فیلمهای «دوزیست» اثر برزو نیک نژاد، «تی تی» کاری از آیدا پناهنده و «قتل در یلواستون سیتی» ساخته ریچارد گِرِی بررسی شده اند.
پایان دفتر عمر سایه، معنابخشی و تعیین هدف به منظور زندگی، «سینمای عاشورایی» از مخاطب میلیونی تا گیشه خالی، نگاهی به رمان «اعترافات کاتب کشته شده»، تکه ای از حافظ در بین ما، نگاهی به سینمای «برادران کوئن»، معرفی سلسله انتشارات چتر دانش و نگاهی به تازه های نشر در حوزه فرهنگ و هنر عناوین دیگر مطالبی است که در دوازهمین شماره «آرمان هنر» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.


منبع:

1401/07/12
22:36:56
0.0 / 5
298
تگهای خبر: تئاتر , رمان , سینما , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴