چهار کتاب تازه از نشر شاهد روانه بازار شد

چهار کتاب تازه از نشر شاهد روانه بازار شد

بلک بلاگ: چهار اثر با عنوان «فرزند طوفان»، «سوت آخر»، «نذر سادات» و «مدرسه زندگی» توسط نشر شاهد اخیرا روانه بازار شد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، «نشر شاهد» کتاب های «فرزند طوفان» روایت زندگی و خاطرات «محمدحسین پرنیا»، «سوت آخر» خاطرات آزاده جانباز «محسن فرج الهی»، کتاب «نذر سادات» داستانی از زندگی محترم منتظری مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط شکن شهید سید احمد فاضل و «مدرسه زندگی» را که برگرفته از اخلاق سردار شهید استان کرمان است، بعنوان تازه ترین آثار خود روانه بازار نشر کرده است.
کتاب «فرزند طوفان» که یکی از آثار این مجموعه است، نوشته حمید اکبرپور که این کتاب را بر مبنای زندگی و خاطرات «محمدحسین پرنیا» نوشته است؛ به تلاش «نشر شاهد» منتشر گردید.
نویسنده کتاب «فرزند طوفان» توانسته این کتاب را در چارچوب ۹۵ بخش و ۶۰۱ صفحه گردآوری کند. در فصل پایانی این کتاب می توانید تصاویر و اسناد به یادگار مانده از این رزمنده و جانباز والامقام را مشاهده کنید.
این کتاب مجموعه ای از زندگی و خاطرات «محمدحسین پرنیا» در قطع رقعی، در ۶۰۱ صفحه و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه، با صفحه آرایی «فاطمه قلی نژاد» توسط انتشارات «نشر شاهد» به بهای ۲۲۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.
از تازه های دیگر این مجموعه کتاب «سوت آخر» است که برپایه خاطرات آزاده جانباز «محسن فرج الهی» به تلاش «نشر شاهد» روانه بازار شده است.
«نه می توانم به چند ساعت قبل فکر کنم، نه بعد! معلق ام؛ مثل دوران کودکی که ناگهان از خوابی آشفته بیدار می شدم و اطرافم را نگاه می کردم. وقتی می فهمیدم زیر همان سقفی هستم که پدر، مادر، خواهر و برادرانم هستند نفسی به سادگی می ‍کشیدم و باردیگر می خوابیدم.» چند سطر ابتدایی کتاب «سوت آخر» را خواندید.
مصاحبه و تدوین این کتاب را «اصغر فکور» برپایه خاطرات آزاده جانباز «محسن فرج الهی» انجام داده است.
کتاب «سوت آخر» به تلاش «نشر شاهد» در قطع رقعی در ۱۸ فصل و ۱۹۳ صفحه با شمارگان هزار نسخه و به بهای ۷۰ هزار تومان انتشار یافته است.
کتاب «نذر سادات» یکی دیگر از تازه های نشر شاهد است که به قلم نیره حیدری چالشتری نوشته شده و داستانی از زندگی محترم منتظری مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط شکن شهید سید احمد فاضل را روایت می کند، توسط نشر شاهد منتشر گردید.
نویسنده کتاب «نذر سادات» توانسته این کتاب را در چارچوب فصل و ۷۶صفحه گردآوری کند. در فصل پایانی این کتاب می توانید تصاویر و اسنادی از این دو شهید والامقام را مشاهده کنید.
کتاب «نذر سادات» مجموعه ای از زندگی «محترم منتظری» مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط شکن شهید سید احمد فاضل، در قطع رقعی، در ۷۶صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، با صفحه آرایی «ایمان نوری نجفی» و «علیرضا زمانی» توسط انتشارات «نشر شاهد» به چاپ رسیده است.
چهارمین کتاب انتشار یافته توسط این انتشارات با عنوان «مدرسه زندگی» که برگرفته از اخلاق سردار شهید استان کرمان است، توسط نشر شاهد منتشر گردید.
کتاب «مدرسه زندگی» نوشته عباسعلی رستمی نسب و سید حمیدرضا علوی که برگرفته از اخلاق سردار شهید استان کرمان نوشته شده است؛ به تلاش «نشر شاهد» منتشر گردید.
نویسنده کتاب «مدرسه زندگی» توانسته این کتاب را در چارچوب ۳۶ فصل و ۷۴۶صفحه گردآوری کند. در فصل پایانی این کتاب می توانید تصاویر به یادگار مانده از این سرداران شهید، منابع، نمایه شهدا و نمایه بزرگان را مشاهده کنید.
«نشر شاهد» کتاب «مدرسه زندگی» را با شمارگان یک هزار نسخه، قطع رقعی، ۷۵۴ صفحه و مصور روانه بازار نشر کرده است.



1401/06/19
15:56:32
0.0 / 5
451
تگهای خبر: داستان , رمان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵