در شانزدهمین روز نمایشگاه ایران نوشت؛

رونمائی از محصولات جانبی پویانمایی پسر دلفینی

رونمائی از محصولات جانبی پویانمایی پسر دلفینی

بلک بلاگ: در حاشیه اکران خصوصی پویانمایی پسر دلفینی برای فعالان صنعت نوشت افزار، ۱۰ محصول جانبی این اثر سینمایی رونمایی گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، در شانزدهمین روز برگزاری هشتمین نمایشگاه ایران نوشت، مراسم رونمایی از محصولات جانبی پویانمایی «پسر دلفینی» چهارشنبه شب ۱۶ شهریور با حضور تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه، اصحاب رسانه و محمدحسین همدانی، تهیه کننده این اثر سینمایی برگزار گردید.
استفاده از شخصیت های بومی
مهدی یوسفوندی، مدیر خانه خلاق تم در مراسم رونمایی از محصولات جانبی پویانمایی «پسر دلفینی» اظهار داشت: از دو ماه پیش که نمایش این پویانمایی در روسیه شروع شده و اکران موفقی از آب درآمده بود، گفتگو در رابطه با نحوه ی استفاده موفق از محصولات جانبی آن شروع شد.
وی استفاده از ظرفیت محصولات جانبی پویانمایی ها در جهان را امری مرسوم خواند و اظهار داشت: در همه دنیا تولیدکنندگان از شخصیت های پویانمایی محصولات مختلف تولید می کنند و از ارتباطی که بین کودک و شخصیت های حاضر در پویانمایی شکل می گیرد، بهره می برند.
مدیر خانه خلاق تم پویانمایی «پسر دلفینی» را از نظر کیفیت و جذابیت یک سر و گردن از سایر تولیدات مشابه ایرانی بالاتر توصیف کرد و افزود: نتیجه تعامل دست اندرکاران این اثر پویانمایی با تولیدکنندگان، تولید چندین محصول جانبی بود.
وی افزود: در میان تولیدکنندگان آثار هنری و نمایشی کشور تصوری وجود دارد که بر مبنای آن، برای آن که محصول هنری در سایر کشورها مورد اقبال واقع شود، از مختصات هنری آنان استفاده می نمایند، اما تولیدکنندگان «پسر دلفینی» بدون آن که ترس به دل خود راه دهند، از مؤلفه های ایرانی استفاده کردند و اتفاقاً به همین دلیل، این اثر در خارج از کشور مورد توجه واقع شد.
مدیر خانه خلاق تم اضافه کرد: اگر کیفیت یک اثر پویانمایی مناسب باشد، استفاده از مؤلفه های ملی جذاب است و می تواند سفیر فرهنگ ما باشد.
پنج سال زمان برای ساخت اثر
محمدحسین همدانی، تهیه کننده پویانمایی «پسر دلفینی» با بیان اینکه تولید یک اثر بلند پویانمایی چند سال زمان می برد، اظهار داشت: ساخت «پسر دلفینی» پنج سال زمان برد.
وی به تولید عروسک های شخصیت های این پویانمایی اشاره نمود و اظهار داشت: همان گونه که با استفاده از شخصیت های این اثر، نوشت افزاری بسیار با کیفیت تولید شد، عروسک هایی جذاب و بامزه هم از آن تولید خواهد شد. کیفیت محصولات جانبی «پسر دلفینی» به قدری بالاست که احتمالا مخاطب ایرانی برای اولین بار محصولاتی داخلی با این کیفیت را مورد استفاده قرار خواهد داد.
در این مراسم از محصولات جانبی این پویانمایی شامل پوشاک، جورچین، کالای خواب، کیف، دفتر، جامدادی، کوله پشتی، کتاب رنگ آمیزی، دفترچه یادداشت و میز تحریر رونمایی گردید.
پویانمایی پسر دلفینی که از آغاز هفته جاری به روی پرده سینماها رفته است، داستان نوزادی را روایت می کند که در جریان سقوط یک هواپیما، به دریا می افتد و یک دلفین (سفید) و مادرش (نانا) از وی مراقبت می کنند. پسر دلفینی بعد از بزرگ شدن به دنبال پیدا کردن مادرش با حوادث مختلفی درگیر می شود.


منبع:

1401/06/17
23:10:30
0.0 / 5
332
تگهای خبر: داستان , رسانه , سینما , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵