استاندار قزوین:

راهپیمایی اربعین یک واقعه تمدن ساز است

راهپیمایی اربعین یک واقعه تمدن ساز است

به گزارش بلک بلاگ، قزوین استاندار قزوین ضمن اشاره به این که ایجاد خلل در پیاده روی اربعین یکی از اهداف جریان معاند بود، اظهار داشت: مقوله اربعین و راهپیمایی یک واقعه تمدن ساز است و اساسا در آتیه تاریخ و عالم نقش آفرین خواهد بود.


محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، در چهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین که امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار نمود: مقوله اربعین و راهپیمایی یک واقعه تمدن ساز است و اساسا در آتیه تاریخ و عالم نقش آفرین خواهد بود.
وی تصریح کرد: ایجاد خلل در پیاده روی اربعین یکی از اهداف جریان معاند بود و شهدای مدافع حرم نقش و جایگاه ویژه ای در جهت برگزاری و استمرار واقعه اربعین دارند و ما باید به ارواح طیبه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و خصوصاً شهدای مدافع حرم ادای احترام نماییم.
وی ادامه داد: با استفاده از تجارب پیشین و برنامه ریزی های فعلی برنامه خوبی برای برگزاری واقعه تمدن ساز اربعین امسال خواهیم داشت.
استاندار قزوین اظهار داشت: مبحث پرداخت به نقش نیروهای جهادی و مردمی در برگزاری فرایند پیاده روی اربعین ابتکار استان قزوین بود و از ناحیه استان با تعیین دستورالعمل جدید و جدی طراحی شد و به تصویب رسید و امروزه مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفته است.
وی اشاره کرد: هر چقدر که برنامه های این چنینی شکل و ساختار مردمی داشته باشد کار درست تر، اثرگذار، ماندگارتر و مخلصانه تر صورت می گیرد و امیدواریم که همواره با همین دیدگاه حرکت نماییم. رنگ و بوی مردمی و حضور نیروهای جهادی در انجام امور باید بیشتر باشد و نهادهای حاکمیتی نقش پشتیبانی در پیاده روی اربعین داشته باشند.
اعلایی بیان نمود: از امروز عملیات اجرایی فرایند پیاده روی اربعین در سطح استان رسماً آغاز خواهد شد و کار به صورت عملیاتی پیش خواهد رفت. از تمام واحدها خواهشمندیم هر کمکی را با هماهنگی ستاد اربعین انجام دهند تا امورات با نظم لازم صورت گیرد.




1401/05/26
22:14:21
0.0 / 5
491
تگهای خبر: برنامه , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴