مدیركل تشكل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد:

افزایش ۳۰۰ درصدی خدمات رسانی نمایشگاه عطر سیب به هیأت ها

افزایش ۳۰۰ درصدی خدمات رسانی نمایشگاه عطر سیب به هیأت ها

به گزارش بلک بلاگ مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از افزایش ۳۰۰ درصدی خدمات رسانی نمایشگاه عطر سیب به هیأت ها نسبت به سال قبل آگاهی داد و اظهار داشت: این نمایشگاه شهرداری، امسال از یک فروشگاه به یک رویداد اثر گذار فرهنگی بدل شده و انتظار این است که سایر دستگاه های و نهادهای دولتی نیز  به کمک هیئت ها بیایند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام باباخانی ضمن اشاره به خصوصیت های منحصربه فرد نمایشگاه عطرسیب سال جاری اظهار داشت: نمایشگاه عطر سیب سال جاری با تدبیر ویژه شهرداری تهران خصوصا سازمان فرهنگی هنری، تحول جدی پیدا کرده است. این نمایشگاه باحفظ جنبه فروشگاهی خود به یک رویداد فرهنگی تبدیل گشته و امیدواریم که این رویکرد جریان ساز ادامه یابد.
وی ضمن اشاره به اهتمام شهرداری و خصوصا شهردار تهران که به تقویت جریان متدین جامعه منجر گردیده است، اضافه کرد: خوشبختانه به هیئات مذهبی بعنوان عناصر موثر در دینداری جامعه و به مصابه یک عنصر موثر فرهنگی در شهر تهران توجه ویژه ای شده است. بنیاد دعبل و اداره کل تبلیغات اسلامی تهران هم دوشادوش عزیزان ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش کردند که در هر چه بهتر شدن این رویداد فرهنگی نقش آفرین باشند.




منبع:

1401/05/08
18:38:33
0.0 / 5
379
تگهای خبر: خدمات , فرهنگی , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵