توسط نشر افق؛

کتاب نامه نگاری های ارنست همینگوی منتشر گردید

کتاب نامه نگاری های ارنست همینگوی منتشر گردید

کتاب نامه های پایا؛ مخلص گرترود استاین هم هستیم! با ترجمه و تالیف سعید کمالی دهقانی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب «نامه های پایا؛ مخلص گرترود استاین هم هستیم!» با ترجمه و تالیف سعید کمالی دهقانی بتازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب دومین عنوان مجموعه «مطالعات» است که این ناشر منتشر می کند.
نسخه اصلی این کتاب دربردارنده نامه های گزیده ارنست همینگوی نویسنده آمریکایی است که بازه تاریخی ۱۹۱۷ تا ۱۹۶۱ را پوشش می دهند.
کتاب پیش رو ۷ بخش اصلی دارد که به ترتیب عبارت اند از: «نامه نگاری های ارنست همینگوی و ویلیام فاکنر»، «نامه نگاری های ارنست همینگوی و جان دوس پاسوس»، «نامه نگاری های ارنست همینگوی و اسکات فیتزجرالد»، «نامه نگاری های ارنست همینگوی و شروود اندرسون»، «نامه نگاری های ارنست همینگوی و مکسول پرکینز»، «نقدی از ماریو بارگاس یوسا بر پیرمرد و دریا» و «منابع و مطالعات بیشتر».
در قسمتی از این کتاب که مربوط به نامه نگاری های همینگوی و مکسول پرکینز است، می خوانیم:
اما کیپ آنرا دریافت نکرد و مجبور شدم همه این مراحل را باردیگر از نو طی کنم و شماره تلگرافی را که همراه ویزا ارسال شده برایش بفرستم. پس از من خواست تا برای همسرش هم ویزا بگیرم و من مجبور شدم که کارم را ول کنم و باردیگر این مراحل لعنتی را بگذرانم. مجبور شدم که از اعتبارم نزد مقامات دولتی اینجا خرج کنم و ازشان بخواهم که در حقم لطف کنند، اعتباری که می توانستم نگه دارم تا برای خودم خرج کنم. تلگراف زد که برای چهار شب به یک اتاق احتیاج دارد و من هم اتاقی در هتل ناسیونال رزرو کردم و گفتم که خرج اتاق و غذایشان را هم پرداخت می کنم. نزدیک به روزی هشتاد دلار آب می خورد. حالا باید دید که آیا به چهار روزی که گفته بسنده می کند یا نه. اما می ارزید که در این خانه نمانند تا من بتوانم بامداد ها به کارم ادامه بدهم. هیچ گاه از کیپ خوشم نیامده و الان هم دیر است که بخواهم برای دوست داشتنش زحمتی به خودم بدهم.
این موارد به کنار، کار کردنم خیلی یکنواخت و خوب بوده. اما وقت برای هیچ کار دیگری باقی نمی ماند. قسمتی از داستان را که پیش از ترک اینجا نوشته بودم، از اول بازنویسی کردم و قسمت هایی را که درست از کار درنیامده بود از نو نوشتم. برای شروع داستان خیلی اذیت شده بودم، اما آن قسمت ها را الان از نو نوشته ام و دیگر همان طوری است که باید. ۱۳۷ صفحه تایپ شده و اگر قسمت های تازه نوشته را هم به آن اضافه کنم آن وقت دست نویس می شود ۱۵۶ صفحه. دست نویس تایپ نشده در کل ۹۰۷ صفحه است. بسیاری از قسمت هایش احتیاج به بانویسی ندارد، چون آن بخش هایی که بعد از شروع داستان نوشتم و همچنین اواسط آن خوب از کار درآمده. کاش این مسافرهای محترم نیامده بودند اینجا و مزاحمت ایجاد نمی کردند. روزهای خنک زمستان بهترین زمان برای نوشتن است.
این کتاب با ۱۱۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان انتشار یافته است.

1401/04/26
10:26:30
0.0 / 5
474
تگهای خبر: داستان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴