فریبا نادری در گفت وگو با بلك بلاگ:

وقتی فهمیدم مردم فحشم دادند خستگی ام در رفت!

وقتی فهمیدم مردم فحشم دادند خستگی ام در رفت!

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون این روزها بیشتر با شبکه نمایش خانگی همکاری دارد. او درباره حضور نداشتن در پروژه های تلویزیونی می گوید: پیشنهادها برای حضور در تلویزیون زیاد است اما اغلب آنها برایم جذابیتی نداشتند و نتوانستند مرا به چالش بکشانند تا قبول کنم.


نادری در گفت وگویی با ایسنا درباره این که این روزها مشغول چه کاری است؟ اظهار داشت: برای شبکه نمایش خانگی مشغول بازی در سریالی هستم اما فعلا به سبب این که هنوز روابط عمومی کار، خبری اعلام نکرده من هم اجازه نام بردن از کارم را ندارم.
این بازیگر افزود: در طول این مدت برای حضور در تلویزیون پیشنهادهای زیادی داشتم و هنوز هم دارم اما در بیشتر پیشنهادها، متن خیلی برایم جذابیت نداشته که بخواهم قبول کنم. اغلب نقش های تکراری به من پیشنهاد می شود که برای من چالش برانگیز نبوده است؛ بدین سبب خودم هم دوست ندارم تکرار شوم. کار خوبی که بخواهم در آن بازی کنم فعلا به من پیشنهاد نشده است. آخرین کارم در تلویزیون سریال «از سرنوشت ۳» بود.
بازیگر سریال های «سال های مشروطه»، «چک برگشتی»، «فاکتور هشت» و «ستایش ۲ و ۳» همین طور درباره جوانسازی سازمان صداوسیما و تغییر و تحولاتی که بتازگی در شبکه های تلویزیون رخ داده است، اظهار نمود: من خیلی در جریان جزییات تغییر و تحولات سازمان صداوسیمانبودم اما درباره تلویزیون باید گفت، به سبب نظارت مستقیمی که بر آن می شود، چه جوان و چه پیر ریسک خطا کم است؛ چون کاملا تعریف دارد و مشخص است که نظارت درستی روی آن می شود، به همین خاطر آمدن جوان ها اتفاق بدی نیست، به شرط این که دانش این کار را هم داشته باشند. مدیر بودن اسمش قشنگ است ولی انجام درست کار و ماندگاری اش به خوشنامی خیلی مهمست.
مردم می توانند باردیگر تلویزیون را دوست داشته باشند اگر...
او سپس در پاسخ به این که آیا پیشنهادی برای بهبود وضعیت تلویزیون به مدیران این رسانه دارد؟ اشاره کرد: بهتر از من خود افرادی که در رأس کار قرار دارند، می دانند که مخاطب چه می خواهد و کاملاً آگاه اند. آنچه مخاطب می خواهد اگر صورت گیرد بطور قطع باردیگر اتفاق حداقل یک دهه گذشته می افتد و مردم باردیگر تلویزیون را دوست خواهند داشت.
نادری که در سریال «ستایش» نقش پری سیما را ایفا کرده بود، با اشاره به بازپخش «ستایش ۲» از شبکه آی فیلم در پاسخ به این که آیا سریال را تماشا می کند و نظرش درباره موفقیتش در ایفای نقش منفی که در این سریال داشت چیست؟ اظهار داشت: مشغله ام زیاد است و بازپخش سریال را نمی بینم اما آنقدر دیده ام که دیگر «ستایش» را حفظ هستم. آن طور که شنیده ام مردم موقع دیدن «ستایش» مرا فحش می دادند. تمام تلاشم این بود که واقعا این اتفاق بیفتد و خوشحال شدم که این اتفاق افتاد، چون همین که این را می شنوم یعنی کارم را درست انجام داده ام و از طرف کارگردان، آقای سعید سلطانی به درستی هدایت شده ام. واقعاً خستگی ام درآمد وقتی دیدم مردم آنقدر نقش مرا باور کرده اند که به من فحش می دهند.
ادامه دادن سریال هایی مثل «ستایش» آزار مخاطب است
این بازیگر در آخر درباره ساخت دنباله سریال هایی مثل «ستایش» و ریسک موفقیت آنها اشاره کرد: ادامه دادن چنین سریال هایی مدلول ندارد چون تکلیف تمام کاراکترها مشخص شده است. ادامه دادن اینطور سریال ها از نظر من بیشتر اذیت کردن مخاطبان است. پرونده تمام بازیگران «ستایش» در فصل سوم مشخص شد و دیگر جذابیتی برای مخاطب ندارند که بخواهد ادامه داشته باشد، مگر این که یک سریالی دیگر با یک قصه و داستان دیگر باشد.



1401/04/07
08:46:13
0.0 / 5
483
تگهای خبر: داستان , رسانه , سینما , شبكه نمایش خانگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵