نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

خیلی از پرچم داران جبهه مقاومت پرورش یافته مکتب طالب زاده هستند

خیلی از پرچم داران جبهه مقاومت پرورش یافته مکتب طالب زاده هستند

به گزارش بلک بلاگ گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به اینکه نادر طالب زاده با بهره مندی از ابزار نیرومندانه اش به کادرسازی مبادرت کرد، اظهار داشت: خیلی از افرادی که امروز پرچم دار جبهه مقاومت هستند پرورش یافته مکتب فکری طالب زاده هستند.


غلامرضا منتظری عصر امروز در مراسم بزرگداشت حاج نادر طالب زاده اظهار نمود: اگر بخواهیم تصویری روشن از دیدگاه مقام معظم رهبری در بخش جهاد را به تماشا بنشینیم ایشان جهاد را «تلاش و کوشش در صورتیکه دشمن را مقابل خویش می بینید و مانعی پیش روی شماست» تعریف کردند. نادر طالب زاده موانع را به خوبی می دید و دشمن را می شناخت بنابراین تلاش مجاهدانه و هوشمندانه خویش را استمرار بخشید.
وی با اعلان اینکه طالب زاده خستگی را در خاک نسیان مدفون کرد و درخت دیرپای استقامت را نه تنها در ایران بلکه در جغرافیای جبهه مقاومت بارور کرد، اضافه کرد: او با بهره مندی از ابزار نیرومندانه اش به کادرسازی مبادرت کرد، خیلی از افرادی که امروز پرچم دار جبهه مقاومت هستند پرورش یافته مکتب فکری طالب زاده هستند.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به این که به اعتقاد من نادر در خیلی از حوزه ها همچون حوزه هنر و غرب شناسی «نادره» بود، اشاره کرد: او اندیشه تحول خواه داشت که به وضعیت موجود راضی نبود، زمانی که در غرب می زیست تمام اندیشه اش تحول ایران زمین بود و از نظام ستمشاهی رنج می بُرد.
منتظری تاکید کرد: وقتی طالب زاده ندای عزتمند امام راحل را شنید به سمت ایشان پر کشید تا تحول ایران را رقم بزند بنابراین در عرصه های تخصصی آستین همت بالا زد، او همیشه به وضعیت مطلوب فکر می کرد امروز ما هم باید این چنین باشیم.
وی با اعلان اینکه در اندیشه طالب زاده هنر یک ابزار و یک مقصد برای اهداف دنیایی نبود، اظهار داشت: در اندیشه این هنرمند هنر عطیه خداوند بود که در آسمان دل انسان نازل شده تا هنرمند با بهره مندی از کشش هنر، دیگران را به کوششی باردیگر برای گام نهادن در طریق نیک فرجامی کمک نماید او از هنر به خوبی بهره برد و با هوشمندی عمار عرصه فرهنگ شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اعلان اینکه مرحوم طالب زاده عمار عصر و بنیانگزار جشنواره ای با همین هدف و مقصد شد، متذکر شد: جشنواره فیلم عمار یک الگو و مدل است و بذری بود که در اندیشه جوانان این مرزوبوم کاشته شد و وظیفه دستگاه های هنری این است که این بذر نورسته را به شجره طیبه در عرصه هنر سینما تبدیل کنند.

غرب شناسی و استکبارستزی دو شاخصه مهم «نادره زمان»
منتظری شاخصه بعدی طالب زاده را غرب شناسی دانست و تصریح کرد: او سال ها در غرب می زیست و تمدن غرب را به نیکی می شناخت اندیشمندان و متفکران برجسته غرب را به خوبی می شناخت بنابراین از سر انصاف علم و صداقت به تبیین و تعدیل عالمانه و صادقان غرب همت گذاشت براین اساس خیلی از غربی ها از اندیشه او واهمه داشتند چونکه او از دور دستی بر آتش نداشت بلکه تمامی زوایای غرب را می شناخت و عالمانه و صادقانه به نقد و تحلیل آن می پرداخت.
وی استکبارستیزی را شاخصه دیگر نادره زمان دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف اساسی کنفرانس افق نو پرده برداری از چهره پنهان آمریکا و صهیونیست ها و سیمای نفاق عالم و اثبات پوچ بودن شعار حقوق بشر بود بنابراین هر بار با برگزاری این کنفرانس جریمه ها و مجازات های سنگین نقدی و غیرنقدی برای مرحوم طالب زاده و اعضای حاضر در کنفرانس در نظر می گرفته می شد چونکه پایه های اندیشه مستکبران را به لرزه در می آورد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به این که نادر از فرصت عمر خوب خود به خوبی استفاده کرد، اظهار داشت: طول عمر مهم نیست بلکه کیفیت آن مهم می باشد، شهیدان سلیمانی، آوینی، شهید فهمیده پیرمرد کهن سال 120 ساله نبودند بلکه از فرصت های عمر خود به خوبی استفاده کردند و این چنین اثرگذار و جاودان ماندند.









منبع:

1401/02/17
20:25:39
0.0 / 5
417
تگهای خبر: جشنواره , سینما , فیلم , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳