دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های شهدای شهرستان قشم

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های شهدای شهرستان قشم

بلک بلاگ: معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین روز از سفر خود به استان هرمزگان با حضور در جزیره قشم با خانواده های شهدای این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه در ابتدای سفر به استان هرمزگان و با حضور در جزیره قشم، در گلزار شهدای امامزاده سید مظفر این شهرستان حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام و جایگاه رفیع شهدا ادای احترام کرد.
وی همین طور بر مزار شهید اهل سنت، «صالح ملاحی لافتی» نیز حضور یافت و از مقام این شهید تجلیل نمود.
در آیین ادای احترام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدای شهرستان قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، هیئت همراه معاون رییس جمهوری و تعدادی از مدیران شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منازل خانواده های معظم شهیدان «غلامشاه ذاکری قشمی» و «صالح ملاحی لافتی» از نزدیک با آنان دیدار و گفت و گو کرد.
معاون رییس جمهور در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهور به خانواده های معظم شهیدان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسئولان از خانواده های معظم شهدا تاکید داشته اند و همه ما نیز این کار را وظیفه خود می دانیم و دیدار با این عزیزان را توفیقی بزرگ برای خود به حساب می آوریم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پیشرفت، توسعه، امنیت و هرآنچه که امروز در کشورمان از آسایش وجود دارد بی گمان به برکت خون پاک شهدا و فداکاری های جانبازان و آزادگان به دست آمده است و همه مسئولان و مردم همیشه خودرا قدردان این عزیزان و خانواده هایشان می دانند.
شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معتمدان شهرستان قشم همچون برنامه های معاون رییس جمهور خواهد بود و در ادامه این سفر دیدارهای مختلفی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مقامات استانی در بندرعباس برگزار می شود.
حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان هرمزگان نیز در برنامه های سفر استانی دکتر قاضی زاده هاشمی قرار دارد.
/


1401/02/14
18:00:40
0.0 / 5
385
تگهای خبر: برنامه , رمان , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵